Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 2969 ggr
Leijonaa
2010-12-28 16:14

Ny här - min resa

Hej allihop!
Jag kör med iTrim och har kört den 8 november.
iTrim har ett program där man börjar med 3 veckor på /VLCD, pulver (600kcal/dag) Sen fortsätter man 9 veckor med LCD, måltidsersättning i form av smoothies, bars och frystorkad mat man värmer i micron.

Är inne på vecka 8 och har gått ner 11 kilo. Känner mig supernöjd men har ca 15 kvar, så det är endel kvar.

Heja alla andra som kämpar med vikten!

Annons:
niloss
2010-12-28 23:23
#1

förlåt men jag har alltid undrat hur mycket itrim kostar, kan du svara på det

Leijonaa
2010-12-29 09:22
#2

Hej!

Självklart kan jag berätta det.
Men det finns info om du går in på itrim.se och kollar under ett specifikt center.
Men jag betalar 799:- / månaden för Viktninskning Silver.
+ all måltidsersättning vilket är rätt dyrt. Första tre veckorna kostar måltiderna ca 16:- x 4 / dag.

Och nu de resterande nio veckorna är det lite dyrare.. Då kostar varje måltid mellan 20-27 kronor.

Men jag är jättepeppad och tycker det funkar jättebra!
Rekomenderar VERKLIGEN iTrim! Tjejerna på mitt center är hur underbara och stöttande som helst, och jag tror det är en del av deras image.

Det finns även bara träningsprogram och dom är ju billigare eftersom då ingår inga möten och gruppträffar :)

XeZafir
2011-01-03 07:48
#3

Här var en som blev nyfiken.

Hur mådde du i början? Jag menar 600 är inte mycket på en dag! Ska in och kolla på sidan och läsa lite mer om det. Att få en kick-start kan ju vara bra :))

Leijonaa
2011-01-03 13:16
#4

Vad jag har förstått så gör Itrim forskning på alla sina kunder, och dom har bevisat att med ett snabbt resultat i början så har viktminskningen varit varaktig efter 2 år. Dom har uppföljning och så.

Första veckan är jobbig. Sen kommer man in i något som kallas "Ketosfasen" Det är då kroppen tar från fettdepåerna i kroppen och gör om till energi. När (och om, har hört att alla kan inte komma in i den fasen) så mår man väldigt bra! Man blir pigg, har ingen som helst hungerkänsla. Så bara man kommer in i Ketos så funkar allt bra!

Jag har ca 1 månad kvar nu och jag mår bra. Har dock en inflammation i axeln som gör att jag inte har kunnat träna på några veckor.. Ska till en kiropraktor snart förhoppningsvis.

Men jag har bara gott att säga om Itrim. 3 veckor med pulver är ingenting. Det kommer bara svisha förbi! :)

blandiscasper
2016-08-08 19:31
#5

gamal tråd men finns det nån itrimmare här ?

Honestyisdead
2016-08-08 20:43
#6

#5 Skapa en tråd som heter itrim. Den här tråden heter ju inget sådant så en tråd med rätt överskrift har större chans.

Annons:
Upp till toppen
Annons: