Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1234 ggr
Facie
4/13/14, 7:16 PM

Bästa någonsin!

Jag rekommenderar denna artikeln starkt, det var helt klart det bästa tipsen och guiden till en lyckad viktminskning som jag någonsin läst!

http://www.styrkelabbet.se/ga-ner-i-vikt/

Gav mig svar på alla mina frågor, bra tips och verkligen en komplett guide till hur man ska gå till väga. LÄS DEN! :)

Pretty wise //

Annons:
Aniara14
4/14/14, 10:15 PM
#1

Ja, det står många bra grejor i den artikeln, särskilt detta:

"Det du har i din kyl och ditt skafferi är det du kommer att äta. Du kan göra saker och ting mycket enklare för dig själv genom att bara köpa hem den typen av mat som du vill äta."

Precis, jag kunde inte sagt det bättre själv. Jag blir ofta förvånad över hur vanligt det är att ensamstående överviktiga personer, som påstår att dom gör allt för att gå ner i vikt, ändå alltid på nåt märkligt sätt lyckas "råka" få med sig mängder av fet och/eller söt skräpmat hem från mataffären…

Däremot tror jag inte på att periodisk fasta, i form av att hoppa över frukosten som det talas om i artikeln, är något nyttigt eller positivt. Inte heller tror jag att proteinpulver i kosten behövs för vanligt folk. Möjligen för hårdtränande elitidrottare, men det vet jag inget om.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Facie
4/15/14, 12:08 AM
#2

Ja, tyckte många utav myterna som han slår hål på är riktigt bra och kunde nästan känna att det var en stor lättnad att läsa.
Jag tror att det är väldigt individuellt om fastan funkar eller inte, jag själv tycker att de kan vara hälsosamt att fasta och "rensa ut" lite. 
Proteinpulver tror jag faktiskt på!

Pretty wise //

Fridaaaa
4/15/14, 7:54 AM
#3

Vi brukar veckohandla, är skitbra, sparar man även pengar på om man skriver lista och går efter den vad som ska inhandlas 😃

Proteinpulver kommer jag aldrig ta. Jag tror man klarar sig bra utan att äta/dricka sånt 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: