Annons:
Etikettifokus-och-sajtinformation
Läst 1590 ggr
Nelley
9/18/14, 1:52 PM

Omslagsbilden

Vem är det som väljer omslagsbild på sajten? Jag tänkte då på att det borde vara en person som faktiskt behöver gå ner i vikt eller bara ett måttband eller något, en bild på en tjej med jättesmal (som också ser ut att försöka förminska den ännu mer) midja… ska man uppmuntra folk som ser ut så att gå ner i vikt? Ja… kanske bara jag. Eller så har ingen överhuvudtaget på sajten att göra med det förutom möjligtvis sajtvärden. Vad tycker ni?

Annons:
Fridaaaa
9/18/14, 1:54 PM
#1

Sajtvärden kan kontakta Niklas så kan Niklas ändra.

Men håller med dig. Tycker inte bilden passar

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

jiim
9/18/14, 7:56 PM
#2

Menar du köttet (fläskfile?) som badar I smör?

både kött och smör är nyttigt, så ser inte problemet ;)

Fridaaaa
9/18/14, 7:57 PM
#3

#2 Va? Det är det inte på omslagsbilden.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

jiim
9/18/14, 8:05 PM
#4

aha… ni menar tjejen med måttband? Nej den är kanske inte så snygg och passande

Fridaaaa
9/18/14, 8:06 PM
#5

#4 Ja precis. 
Nej håller med, undra vad som skulle passa hmm

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

tlover
9/18/14, 8:47 PM
#6

Nu kanske jag är konstig men jag har alltid sett den som en målbild, inte att personen i omslagsbilden behöver gå ner i vikt utan att det är målet.

l'm back

Annons:
RobinEH
9/18/14, 9:05 PM
#7

Det är killarna bakom iFokus som valt sidhuvudbild till sajterna. Sajter med ospecifik sidhuvudbild har haft möjligthet att byta.

Jag tycker likt tlover. Jag ser inte heller hur kvinnan på bilden försöker förminska sin midja ännu mer.

Hursomhelst så har jag kontaktat Niklas och det finns möjlighet att byta sidhuvudet.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Maria
9/18/14, 9:15 PM
#8

Jag brukar inte hålla till här men blev nyfiken och jag tycker bilden är jättebra.

Ser ut som någon som uppnått ett mål med sitt måttband.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
9/18/14, 9:16 PM
#9

Ser inget fel på bilden. Tycker den är motiverande.

Nelley
9/18/14, 11:54 PM
#10

Ja, delade åsikter och tur det.. nej men många var ju nöjda med den också så det kanske inte är ett så stort problem. 🙂

Scorpio97
9/21/14, 5:21 PM
#11

Har sett den som målbild, alltså att kvinnan på bilden precis nått sin målvikt. Upplever inte att bilden säger att hon försöker banta ännu mer.

Men det gör inget för mig om vi byter bild heller.


//Jessie

Facie
10/4/14, 9:51 PM
#12

Tycker bilden speglar en hälsosam kropp.. Kanske en person som nått sin vikt? Både fin och passande imo.

Pretty wise //

Upp till toppen
Annons: