Annons:
Etikettkost
Läst 844 ggr
[littlecat]1
11/13/14, 10:10 AM

Tips!

På frukost, lunch, middag och mellanmål, och hur länge ni tycker att de ska gå mellan en måltid och mellanmål. Behöver verkligen tips, vet knappt vad jag ska äta längre!

Annons:
Fridaaaa
11/13/14, 10:16 AM
#1

3-4 timmar går det mellan här ungefär. 

Går du efter någon speciell diet? Lättare att ge tips då

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[littlecat]1
11/13/14, 12:26 PM
#2

#1 Helst lite kolhydrater och mer protein är jag ute efter! :)

Gladasvampen
11/13/14, 9:55 PM
#3

Jag äter när jag är hungrig. Det kan variera från 4 till 8 timmar mellan mina måltider. Ändå har jag gått ner supermycket med god mat och utan hunger :)

Halvdansken
11/14/14, 7:35 PM
#4

Jag äter 2 gångerper dag.  Lunch vid 12 och middag nånstans mellan 17 - 20. Inga mellanmål, men om jag nu blir sugen på nåt, så kan jag ta ett ägg eller en bit ost eller liknande. Men det är inte så ofta.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Scorpio97
11/14/14, 8:03 PM
#5

Själv äter jag bara två gånger per dygn (lunch och middag på helger, och middag och kvällsmål på vardagar). Syrran måste äta var tredje-fjärde timme för att inte få lågt blodsocker (och hemskt humör). 

Så det bästa är nog att prova sig fram och kolla hur länge du vill ha mellan måltiderna (:


//Jessie

[Oceansoul]
11/15/14, 1:38 PM
#6

Jag äter något jätte litet när jag går upp (ca 7), går till gymmet och tränar och äter sedan något rejält efter träningen (ca 10). Efter det går jag oftast till jobbet och där äter jag en ganska rejäl middag (ca 17) eftersom att jag har ett aktivt jobb…Mellanmål brukade jag köra på en del förut men eftersom att det ofta tenderar till att gå över i småätande så funkar det bäst för mig att ha tre fasta måltider.  Det är förstås högst individuellt vad som funkar för en!

Annons:
Upp till toppen
Annons: