Annons:
Etikettkost
Läst 2338 ggr
Cindy S
11/16/14, 1:16 AM

Bra färdigmat?

Finns det någon mättande färdigmat, eller väldig enkel mat, som man kan köpa i affären? T.ex. likt viktväktarnas maträtter?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Carrosh
11/16/14, 1:30 AM
#1

Tyvärr är inte färdigrätterna så himla nyttiga. De innehåller väldigt mycket salt och väldigt lite näring.

Vad är det som hindrar dig från att göra egen mat? Kan ju finnas många anledningar, menar jag..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Cindy S
11/16/14, 8:02 AM
#2

Lathet, tyvärr. Om det tar längre tid än 30m att laga(exklusive kokning, tid i ugnen) så väljer jag hellre en macka.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Fridaaaa
11/16/14, 9:54 AM
#3

Gör storkok och frys in? Nyttigare och bättre än färdigrätter och enkelt att bara ta upp och micra/tina upp.  (om man gillar att göra så, jag personligen föredrar nylagad mat).

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Annellie]
11/17/14, 1:28 AM
#4

Viktväktarnas färdigrätter är väldigt goda.. Älskar deras laxrisotto,

Rekomenderas!

Cindy S
11/17/14, 3:59 AM
#5

Det blir nog att hitta recept att frysa in och viktväktarnas. Soppor borde ju gå.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

IceTee
11/19/14, 3:23 PM
#6

Paulúns superlunch är väldigt goda och rätt nyttiga om jag förstått det rätt! (soppor)

Det enda som inte är färska råvaror är kryddor och fiskbuljong, men det är inga kryddmixer, och inga konstiga ingredienser som man rynkar på näsan åt! Och fullt med morötter, bönor och grönsaker (i någon finns linser också)

Lite dyr kanske, men väldigt mättande!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: