Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 3980 ggr
plumplum
4/16/15, 8:08 PM

Itrim

Hej 

Såg att det fanns gamla(ett par år gamla) trådar om Itrim så jag startar en ny 🙂

Tänkta börja i Maj, men jag är lite nervös för de första 3 veckorna då man endast ska äta shakes för att få en rivstart. Har någon testat och hur gick det för er? 🙂

Annons:
Omprogramering
4/17/15, 9:15 AM
#1

Vad bra och roligt att du startade en ny! Jag är helt ny på Itrim och tänkte just att jag skulle behöva prata av mig .. ;) 

Jag tycker det går bra. Dag 4 idag, eller 3,5 för jag började mitt på dagen .. 

Har du nån koll på konceptet sen tidigare? Varför vill du göra det?

plumplum
4/17/15, 7:35 PM
#2

Okej va kul att någon mer kör, jag ska börja den 4/5 för det va fullt på Itrim innan. Ne jag har tyvärr ingen koll har endast varit på information och vägt mig, ska till min coach nästa vecka och jag längtar, Har det gått bra för dig med maten de första dagarna?  Jag vill gå ner 10 kg och få bättre kondition, ändra livsstil är målet :)

Omprogramering
4/17/15, 10:10 PM
#3

Jo, det har gått bra. Men det klart att det är en utmaning.. Jag är inte direkt hungrig, och alla Soppor har varit okej. De söta tycker jag inte är så bra, så galet söta med nått sötningsmedel att det blir lite metalliskt i munnen.. Nästan som att suga på en suckett :) Men känt mig motiverad och pepp. Har inte styrketränat men löptränat … Ska nog styrketräna imorgon. Det känns avigt när man tränar så mycket och vet att kroppen inte får i sig energi. Men det ska väl gå … :)

plumplum
4/18/15, 11:59 PM
#4

Va duktig du är, känner mig väldigt motiverad till att börja. Får man  äta gröt de tre första veckorna vet du det? 

Tror du kam kan blanda lite från nutrilette och lite andra märken på Soppor?

Omprogramering
4/21/15, 6:34 AM
#5

Itrim har ju en egen gröt - den är vlcd, så den får du äta! Med minimjölk. Och det går att byta ut, jag har druckit Nutriletts vanilj några gånger. Gillar den, inte alls lika söt som Itrims. Vad jag förstår är det viktiga att man äter hela portioner, så att man inte missar några näringsämnen. :)

plumplum
4/23/15, 7:40 PM
#6

Okej man man kan blanda lite från olika märken och inte bara köpa itrims?Har har det gått för dig under VLCD? Har du varit hungrig?

Annons:
Omprogramering
4/26/15, 8:55 AM
#7

Det har gått bra, fast inte bäst. En gång så gick jag på någon autopilot och gjorde en knäckemacka som jag åt innan jag hunnit tänka .. Och jag har smakat någon bit fisk eller kyckling. Men över lag har det hittills gått bra - dag 13 idag och -7.1kg.. Igår slängde jag ett par jeans som trillade av när jag sprang till tåget. Aldrig tillbaka till att de passar igen! :) Det går att byta ut, men de vill gärna att man pratar med dem på centret. Jag har någon dag bytt mot nutrilett-vanilj för att jag hade de hemma sen tidigare. De ligger lite lägre i kalorier, men annars är det lugnt. Jag har inte direkt varit hungrig. Hungrig strax innan jag ska äta. Och en natt vaknade jag hungrig, men somnade om .. Annars har det gått väldigt lätt. Jag måste ju också erkänna att jag tycker hela grejen är lite pinsam. Det är nog ett av mina stora problem. Man ska ju vara nöjd och glad över sitt utseende. Men jag är så missnöjd att jag äter pulverdiet? Hallå-dålig förebild? Men ja, usch så därför har jag tyckt att det var svårt att berätta för andra. Men hittills har folk vart schyssta … Får se i helgen när det är släkt-träff :)

plumplum
4/27/15, 9:09 PM
#8

Oj men gu så bra det går för dig, stort grattis. Alltid kul när man känner skillnad på kläderna. Jo jag har förstått att det är lite skillnad på antal kalorier men ska prata med min hälsocoach på onsdag så det ska bli spännande. Jag tycker också det känns lite sissodär med Itrim. Tror inte jag kommer att säga något till kollegorna i början.

Omprogramering
4/29/15, 7:18 AM
#9

Nej, att berätta tycker jag är bland det svåraste. Vilket resulterade i att jag igår hamnade på en stor middag där jag faktiskt åt lite vanlig mat. Kollegorna har det däremot funkat bra med för mig - kan vara för att jag är mycket yngre? Men en del har jag sagt det till, och andra har jag bara sagt nått flummigt om "soppa diet ingen kaka" :) och de har varit schyssta. Två av mina systrar vet, och har läst metodboken och så.. De tycker det ser bra ut. Mamma berättade jag för innan, men nu när jag ska bo där en hel helg så kommer det iaf bli jobbigt. "Är du säker? Är detta nyttigt? Du som äter så bra annars? Du som lagar så god mat?" … Det kommer inte bli kul. Men - 4.1 kilo fett nu. Det är kul!

Omprogramering
5/1/15, 10:32 PM
#10

#8, hur går det? Har du kört igång?

plumplum
5/4/15, 5:54 PM
#11

Känner igen mig i det du säger, trist nu när alla uteserveringar öppnar. Fast det är ju bara 3 veckor i sitt liv och det är ju inte så mycket. Min första dag idag och det känns faktiskt bra, jobbigt att få i sig så mycket vatten tycker jag. Men det ska bli kul o se om det blir något resultat, min motivation till det här har verkligen gått upp och ner men nu ska jag köra på det här :) Tänkte nog byta ut några shakes till naturdiet med det ska nog funka :) Är du klar nu med vlcd?

EmelieSaraViola
5/5/15, 3:42 PM
#12

Jag började i söndags, ska väga mig på söndag igen. Måste sluta vara så beroende av vågen, så endast en gång i veckan.

plumplum
5/5/15, 9:19 PM
#13

Jo det kan ju va ett problem, min visade 2,5kg mer än vad itrims gjorde så jag litar inte riktigt på min våg :)

Annons:
häxansurtant
5/6/15, 2:30 PM
#14

Jag hakar gärna på här om det går bra. Äter inte itrims pulver utan naturdiet och nutrilett, det som finns i affären. Sedan i söndags, så är på dag 4. Lite segt med hungerkänslor och lite slö, men är ute på dagliga promenader iaf :) Itrim finns inte på min ort tyvärr, hade vart grymt att få pepp därifrån.

plumplum
5/6/15, 6:46 PM
#15

Jag blandar lite olika märken men äter inte mer än 600 kalorier/dag. Är på min 3 dag och känner mig fortfarande lite hungrig men ska klara dessa 3 veckor! Känner ingen skillnad på kroppen men det är vecka 2 det börjar att kännas sa min coach :) Kul att ni hänger på och skriv hur det går, så peppar vi varandra 👍

plumplum
9/7/15, 7:16 PM
#16

Hej tänkte bara kolla hur det går för er andra som kör med ITRIM? jag har 6 kg kvar till målvikten :)

Upp till toppen
Annons: