Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1016 ggr
Pialinn
5/13/15, 3:46 PM

Vart tar det vägen

Jag har gått ner ca 10 kg och börjat undra vart fettet tar vägen. Hade tänkt lägga in en fråga här, men så hittade jag denna sajt.

http://www.expressen.se/omtalat/forskare-avslojar-vart-fettet-tar-vagen-nar-du-tranar--det-ar-inte-som-du-tror/

Lite rätt hade jag i mina funderingar.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
VildaVittra
5/13/15, 4:12 PM
#1

"Nu får du svaret som många läkare, dietister och personliga tränare fortfarande inte har koll på. Visste du att allt fett som du förbränner kommer ut som helt vanlig koldioxid?"

Det där läste jag ju redan på högstadiet för si sådär 25 år sedan. Sov folk på kemin? Möjligen att PT har dålig koll, men jag tror inte ett dugg på att läkare och dietister inte visste det.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Pialinn
5/13/15, 4:30 PM
#2

JAAAA; jag sov mej genom skolan.  Många BCn och C. Fattar inte att jag ändå fungerar i samhället!!!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

VildaVittra
5/13/15, 4:35 PM
#3

#2 Nu var det ju ologiska artikeln jag kommenterade, så ditt otrevliga utfall mot mig är ganska så rejält onödigt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Pialinn
5/13/15, 4:56 PM
#4

Ja men du frågade ju om jag sov på kemin, Det kallar jag ett påhopp.

Jag vgck i skolan för så där 55 år sen under en hemsk period av mitt liv. Alltså förlorade jag mycket vetande.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

VildaVittra
5/13/15, 5:03 PM
#5

#4 Du kanske ska läsa artikeln du själv länkade till? Och titta på vad jag citerade? Ingenstans skrev jag DU.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

KunskapÄrMakt
5/27/15, 3:26 PM
#6

#5 När man frågar sig om "folk" sov på kemin är det inte konstigt att TS tror att du även inkluderar henne.  Lite språkkänsla måste du väl ändå ha? Att skriva att du aldrig hade du-tilltal är att gömma sig bakom semantik.

Annons:
VildaVittra
5/27/15, 3:39 PM
#7

#6 Du missade alltså också citatet från artikeln som jag kommenterade.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Michaela-N
5/27/15, 4:30 PM
#8

Fast jo, fettet omvandlas till energi (värme), vatten OCH koldioxid. Precis som i helt vanlig förbränning av mat du stoppar i dig.

Upp till toppen
Annons: