Annons:
Etikettmediciner
Läst 1210 ggr
[gol199]
2015-11-15 16:02

Vikt minskning piller

Hej. Finns det någon ålders gräns vid köp utav vikt minsknings piller?

Annons:
Honestyisdead
2015-11-15 16:08
#1

18 år.

Men det är att kasta pengar i sjön.

[gol199]
2015-11-15 16:11
#2

Okej tack för hjälpen 😊

Zpookey
2015-11-20 23:07
#3

Håller med #1.
Det är dyrt, har en jävla massa biverkningar och du kan nå bättre resultat på andra sätt (pratar inte om träning utan bara om att lägga om kosten).
Xenical är väl det preparatet som "gäller" idag, men innan fanns det något som hette reductil vilket jag testade. Skitdyrt, men jag gick väl ner 18 kg på 3 månader. Tyvärr gick jag upp de kilona med råge när jag slutade med dom så det var typ 2700:- i sjön. Gjorde en runda till och gick "bara" ner 10 kg den gången men gick upp igen som sagt.  Reductil drog de in när det hade rapporterats några dödsfall. Funderar du på Xenical så ska du nog kolla biverkningarna på dom och sedan kommer du nog att strunta i det.
Nu har jag gått ner drygt 32 kg utan några som helst mediciner eller operationer. Jag har bara helt lagt om dieten och jag väger mig typ varje dag för att se kilona försvinna ett efter ett. Att sluta med sötsaker är A och O och de första 2-3 veckorna är jobbiga, men vill man bara lyckas så flyger den tiden ganska snabbt förbi. Men visst kan man unna sig något sött någon gång men inte varje dag. Max en gång i veckan och inte alls i de mängderna man kanske är van vid. Sen ska man inte tro att en dietläsk till en trippel big mac kommer att göra någon skillnad. Man måste verkligen ta sig i kragen. Det är jobbigt i början men när man börjar se skillnaden på vågen så går det lättare och lättare :)
Tänk så här…"hade jag börjat för ett år sen så hade det varit avklarat idag".
Lycka till. 😃

Upp till toppen
Annons: