Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 2142 ggr
[stefanmurhagen81]
2015-11-22 22:53

efterhängsen kompis

Hallå jag är en kille på 34 år som har en efterhängsen killkompis. Det är drygt som fan med efterhängsna folk tycker jag 😡 Förut då gick det ibland en månad ibland flera månader innan han hörde av sig 🙂 Men för ett år sen började han höra av sig helt plötsligt flera gånger i veckan var inte ovanligt att han hörde av sig varannan dag hände till och med varje dag 🧟‍♂️  Hade det här varit när vi var barn då hade det varit kul men inte nu som vuxen.  Han är en tråkig jävel som mest pratar bara om sig själv och för det mesta är han tråkig annars också men mest tråkigt var att han hörde av sig så jävla ofta och ville ses jämt 😴 Men nu på sista tiden har jag skitit i att svara när han hör av sig 😂 Han har inte hört av sig lika ofta nu när jag gör så här iaf så få se om den jäveln snart slutar höra av sig helt är bara att hoppas på det 😛 Har märkt att jag själv inte är i nåt behov nå mer att ha kompisar möjligen att träffa nån ibland då men inte mer än det isåfall funkar lika bra att vara själv tycker jag 🤪 Trivs bättre istället och sitta hemma vid datorn och slappa bara och ibland på helgerna blir det krogen så att jag träffar lite folk iaf det kan ju va bra ibland så att jag inte blir helt isolerad från omvärlden 😉

Annons:
Aleya
2015-11-22 23:06
#1

Vad har detta att göra med viktminskning?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Zpookey
2015-11-22 23:14
#2

Troll?

[stefanmurhagen81]
2015-11-22 23:15
#3

Märkte själv sen att det  råkade hamna i fel tråd aja skit samma

[stefanmurhagen81]
2015-11-22 23:16
#4

Nix det stämmer det som jag har skrivit råkade av misstag dock skriva i fel kategori

Zpookey
2015-11-22 23:28
#5

Fast att tappa en kompis kan ju vara en slags viktminskning…vad väger din kompis? 😃

[stefanmurhagen81]
2015-11-22 23:34
#6

Haha japp 😃Vet inte men gissar på 70 till 75 kg och han är 182 cm vet han vägde runt dom här vikterna för ett tag sen iaf

Annons:
[stefanmurhagen81]
2015-11-30 21:09
#7

Jaha idag hörde han av sig igen men jag sket i att svara, jag stängde även av mobilen 😂

Upp till toppen
Annons: