Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1179 ggr
-Cissi-
2016-05-26 18:50

Lifesum?

Nån som har använt appen lifesum? Hittar inte hur man lägger till mat! Det jag ska äta finns inte med i deras register.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
[dynamitella]
2016-05-26 18:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Till höger är där en eld, eller vad det är. Där lägger du till eget :)

Smultronsflickan
2016-05-26 19:39
#2

Jag använder MyFitnessPal (blir omredigerad till "Kaloriräknare" ibland med en blå fitness bild)🙂 De mesta finns där inne tycker jag och jag tycker mycket om den🙂 Ifall du skulle velat pröva annan app  😊

-Cissi-
2016-05-26 21:12
#3

Tack dynamitella! Men då måste jag räkna ut antal kalorier. Och hur gör man det? #2 kan man kolla ihop den med en annan app som räknar steg? Eller kan man skriva in tex hur många steg man gått?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[dynamitella]
2016-05-26 22:47
#4

#3
Jadu. Välkommen till hälsolivet. Jag kan inte ge dig ett svar på hur du räknar kalorier, utan du får helt enkelt läsa på förpackningarna till det du äter, alternativt googla typen av mat. Hur mycket kalorier per 100 gram eller liknande. Var beredd på att mäta eller väga maten.

Smultronsflickan
2016-05-27 09:30
#5

#3 Som jag har förstått kan man koppla ihop den till rätt många appar, men det är inget jag har prövat själv då min mobils gps inte riktigt vill fungera :( 

(sist så sa min  gps att jag cyklat 1,2 km på 33 minuter.. men jag vet att rutten är åtminstone 7 km :/ )

-Cissi-
2016-05-27 11:33
#6

#4 Okej :) tack. Får försöka luska ut hur man ska räkna ut det då.. :/ #5 Tack :) låter dock inte så bra om den säger fel så :/

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
Smultronsflickan
2016-05-27 16:16
#7

#6 Det är inte appen som gör det, utan min telefon :) Den börjar bli gammal och appen har inte det inom sig själv utan det är att synka till en annan app som t.ex. runkeeper eller vilken man nu föredrar ^^

-Cissi-
2016-05-27 17:31
#8

Ah :) okej!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: