Annons:
Etikettoff-topic
Läst 973 ggr
Gerona
2017-02-19 11:24

Jag vill be om ursäkt till alla jag kränkt

Jag vet inte om ni mins, kanske, kanske inte. Jag hade en period då jag skrev mycket här bland alla viktminskningstrådar om att operationer mot övervikt var för latmaskar och att man skulle ta sig i kragen. Att alla överviktiga ljuger för sig själva. Det är absolut inte sån jag är egentligen, att döma folk. När jag läser gammalt jag skrivit, så är jag precis en sådan person som jag ogillar och aldrig själv vill vara. 
Jag har en blogg där jag skrivit mycket sådant elakt också, och kommer inte att ta bort det, för att minnas hur jag betedde mig utifall någon någon gång skulle komma och ifrågasätta mig eller säga att dem tagit illa upp.  

Med det här ville jag som sagt bara be om ursäkt, att jag varit en sådan människa som trycker ner er som kämpar med övervikt. Ni känner inte mig, men, jag hoppas att ni kan ta åt er av ursäkten och veta att huvudsaken är att det NI gör känns bra, och den kost NI för känns bra. Samt, om ni anser er själva kämpa så gör ni med stor sannolikhet det, om det så är mot övervikt, undervikt, hetsätning eller ätstörning

Som sagt, förlåt alla medmänniskor, mitt agerande var oacceptabelt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: