Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1066 ggr
Laluna002
8/2/17, 10:09 PM

Hjälpas åt!

Hej! Har ett tag tänkt på en sak och tar nu tag i det hela. Jag är 27 år gammal och har under de senaste åren ätit LCHF och gått ner ca 30kg. Träffade för 2,5 år sedan underbar man och blev för 1,5 år sedan sambo. Vikten började smyga sig på efter goda middagar och chips-mys i soffan. Jag gick ner igen och gjorde en fettsugning av de områden jag inte lyckades bli av med i februari. Sen kom sommaren och jag har nu gått upp 7-8 kg igen (inte vågat väga mig än). Vill gå ner dessa till mitten av oktober (helst) och det min tråd går ut på är att hitta någon (en person) som även den vill gå ner i vikt på ett hälsosamt sätt genom nyttig mat, lyx i lagom mängd och massa motion. Ingen i min närhet behöver gå ner i vikt och min sambo säger "Du är fin som du är". Jag är en fuskare och förhandlar gärna med mig själv för att slippa motionera och för att få unna mig godsaker. Tänker som alla gör starta på måndag. Min tanke är att vi byter mail eller ev nr för whats app/sms och så hjälps vi åt. Helt ärligt, helt öppet och med konstruktiv kritik och en jävla massa pepp! Jag är 160 cm, väger nu ca 68kg och bär då vikt framför allt på mage, lår och överarmar. Hoppas någon tycker det låter som en rolig idé!

Annons:
Laluna002
8/3/17, 7:59 AM
#1

Fått napp nu! Vet inte hur man raderar frän forumet så antar att tråden får ligga kvar.

Upp till toppen
Annons: