Annons:
Etikettmediciner
Läst 4692 ggr
anaprincess
2009-04-28 03:57

Har du provat dom här?

Är det någon här inne som provat någon av dom här vikminskings tabletterna? Vad fick du för resultat isf?

  • Reductil

  • Xenical

  • Generisk Acomplia

Annons:
Allamej
2009-04-28 04:33
#1

Reductil funkade ett par månader men sen utvecklade jag resistens. Jag blev helt enkelt mindre hungrig.

Xenical var det första jag testade och det var det värsta jag någonsin varit med om… kunde inte äta nånting för allt rann ur mig… även vatten… åt dom i en vecka och led av dom i 2 månader :( Och jag åt verkligen inget fett. Det värsta jag åt var några salladsblad, vatten och torrt hårdbröd utan allt.. men inte ens det hjälpte…

Acomplia känns det inte som jag ens vill testa… tanken är god men jag vill inte vara på första vågen som testar… vill att det ska få gå lååång tid utan några permanenta skador av  det innan jag försöker.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Ylva-Li
2009-04-28 04:33
#2

Jag har prövat reductil. Fungerade någotsånär. Hade säkerligen fungerat bättre om jag hade mått bättre psykiskt och orkat röra mig också.
Det finns en artikel om de olika. Här

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

Shane
2009-04-28 11:36
#3

jag har provat både reductil och xenical…

Xenical fungerar, men ger dig lite oljigt toabesök… Skrattande men reductil har jag nu o jag vet inte riktigt.

anaprincess
2009-04-28 13:34
#4

#2 oj det hade jag missat. tack :)

Tror inte jag vill testa acomplia, då jag redan lider av deprission.

Blir lite sugen på att prova xenical men det låter ju lite jobbigt det som du berättar #1

Så ni tycker inte att reductil fungerar?

shintaida
2009-04-28 14:17
#5

Xenical har jag provat också.

Dom var bra, tyckte jag.

Man lärde sig vilket man kunde och inte kunde äta, om man INTE ville ha diarrésymptom.

Jag gick ner 25 kg på det en gång i tiden.

Har provat igen, men det gav inget resultat denna gången. Konstigt nog!

Emmsa
2009-04-28 16:59
#6

Gosch va läskigt det låter med alla dessa 3 :S Jag har nu börjat med Lose It - Mealtime som inte har någon påverkan på kroppen i form av pulshöjande, sömnlöshet eller nått sånt….de ger bara en extra pusch för förbränningen utan biverkningar….säger dom! Jag är inne på första dagen och mår än så länge prima Skrattande

Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

Annons:
anaprincess
2009-04-28 18:06
#7

#6 skriv gärna sen också här hur det funkat efter ett tag.

**Malin**
2013-02-15 16:36
#8

Ja jag har precis börjat med xenical

Ha de göttCool www.123minsida.se/Familgen Snygg

Siggebus
2013-02-15 17:15
#9

Jag har provat xenical med dåligt resultat - mådde skit!

Tur jag inte tar dem nu när jag äter LCHF 😉

inisklo
2013-02-15 18:04
#10

#9 ja sant som du säger ang.om lchf😂😉

[TheMiko]
2013-02-15 23:19
#11

Knaprade xenical ett par månader för några år sedan resultat = rengöra toaletten med yes som var det enda som löste upp den där oljiga geggan. Viktmässigt gick jag inte ner ett gram under den tiden så jag slutade med dem igen.

inisklo
2013-02-16 08:57
#12

#11 😮

**Malin**
2013-02-17 19:29
#13

Jag hoppas att de kommer funka =)) är det verkligen ingen som fått bra resultat =/?=)

Ha de göttCool www.123minsida.se/Familgen Snygg

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Aniara14
2016-05-05 12:59
#15

#14 Helt idiotiskt, mycket olämpligt och potentiellt livsfarligt att rekommendera folk att köpa receptbelagda läkemedel fritt på Internet.

Mycket vanliga och vanliga biverkningar av Xenical enligt FASS:

"Huvudvärk, magvärk/obehag, akut eller ökat behov av tarmtömning, gasbildning med tarmtömning, oljig avföring, fettrik/oljig avföring, rinnig avföring, låga blodsockervärden (hos några patienter med typ 2-diabetes).

Rektala smärtor/obehag, mjuk avföring, inkontinens (avföring), uppblåsthet (hos några patienter med typ 2-diabetes), problem med tand/tandkött, oregelbundna menstruationsblödningar, trötthet."

An ounce of prevention is worth a pound of cure

oh-la
2016-05-05 13:29
#16

#14 ett otroligt dumt råd!! Det florerar enorma mängder förfalskade läkemedel på sitet runt om i världen. Läkemedel som produceras utan kontroll och i många fall på sätt som är rent livsfarliga. Tullverket ser en enorm ökning av förfalskade läkemedel just för att folk inte förstår hur fruktansvärt illa det kan gå. Det har tagits läkemedel som både haft helt felaktiga doser verksam substans, och läkemedel som varit uppblandat med både hjärtmedicin och potenshöjare. I vissa fall saknas helt verksam substans. Det har dött folk i Sverige av förfalskade läkemedel.

Honestyisdead
2016-05-07 21:19
#17

Uppenbart reklam och olagligt. Medlemmen är blockerad.

Upp till toppen
Annons: