Annons:
Etikettläs-och-sevärt
Läst 1391 ggr
dermot
6/15/13, 12:08 AM

Stolt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I december kände jag att det fick vara nog, och jag började träna så smått (bara enkla övningar och ut på promenader) och äta bättre. Jag trodde inte jag skulle klara det så pass! Jag är inte klar än, har runt 8kg kvar innan min slutliga målvikt men jag måste få säga att jag är stolt över mig själv att jag har åstadkommit detta alldeles själv!

Jag ville dokumentera så jag fotade före och efterbilder. Av någon anledning blev jag aldrig färdig till att fota förrän nu (tänkte fota varje månad, men sen kom det annat ivägen) men i alla fall, så här ser det ut så långt.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Annons:
genser
6/15/13, 8:23 AM
#1

Wow, vad det syns! Duktigt! 8 kilo till låter mycket, du ser väldigt smal ut nu på efterbilden :)

Fridaaaa
6/15/13, 10:02 AM
#2

👍 Vad duktig du är!
Men håller med #1, tror att 8 kg, blir för mycket till att gå ner.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

dermot
6/15/13, 1:54 PM
#3

Tack! :D

Min skolsyster säger att jag behöver gå ner så mycket. :/ Fast några kilo till vill jag gå ner i alla fall, men inte så mycket kanske då!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Fridaaaa
6/15/13, 2:18 PM
#4

#3 Förlita dig inte på det, det är långt ifrån alla gånger skolsyster har rätt om den saker 😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: