Annons:
Etikettbulimia-nervosa
Läst 2537 ggr
josse!
8/13/13, 5:13 PM

HJÄLP

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej! jag är en tjej med anorexia i historian.

hade det för 3 år sen och övervann detta skaffade mig en fin kille och blev rädd för att inte äta så jag började äta massor vilket resulterade i kraftig viktökning, jag hade ångest och var inte mig själv men åt bara mer. sedan jag och killen gjort slut så har jag fått återfall men aldrig så jag sett sjuk ut igen, jag har en kraftig benstomme och har lätt att lägga på mig fett, men bullemin sitter kvar. går just nu på nutrilett i panik på att gå ner ngr kilo innan utlandet, har gått ner 5 på 10 dagar med detta räcker inte. när jag unnar mig en minsta köttbulle så spyr jag upp denna, men jag vill ju ha mat!

jag är överviktig med bullemi, föredetta anorektiker och bara 20 år gamal, HJÄLP SNÄLLA

Annons:
RobinEH
8/13/13, 6:32 PM
#1

Ta kontakt med en psykolog.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

genser
8/13/13, 6:34 PM
#2

Vännen, du behöver helt annan hjälp än ett nätforum kan ge dig! Det låter som att du är väldigt sjuk fortfarande -om du har en ätstörning eller inte har inte att göra med hur mycket du väger -utan med dina tankar och handlingsmönster.

Du behöver hjälp med mat, självbild och en massa annat. Snälla, ta kontakt med människor som är bra och proffsiga inom det här! Här är vi bara folk som har "riktig" övervikt som delar och tipsar, vi kan inte hjälpa dig med att bli frisk.

Håller alla tummar för att du hittar den hjälp du behöver -från en människa du kan prata ansikte mot ansikte med!

Honestyisdead
8/19/13, 3:22 PM
#3

Kontakta genast vården för hjälp.
Det finns en ifokussida som heter ätstörningar, se om någon där inne kan hjälpa dig.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: