Annons:
Etikettläs-och-sevärt
Läst 4838 ggr
Bantningsmorsan
12/11/13, 8:58 PM

Äpple Cider Vinäger - Diet

Jag försöker gå ner i vikt och snubblade över den här sidan easywayweightloss.org/.

Han skriver om en äpple cider vinäger, kan det här verkligen stämma? 

Har ni konkreta tips för viktminskning? Har beställt pillrerna från sidan då det är 30 dagars test! 
Dumt drag av mig?

Annons:
RobinEH
12/11/13, 9:22 PM
#1

Har du någon aning om hur ämnena i tabletterna metaboliseras i kroppen? Vet du vad de har för effekt? Har du inte koll på detta så skulle jag kalla det ett "dumt drag". Hursomhelst så hoppas jag att du läste igenom avtalet ordentligt, då fösäljare av dessa ting brukar vara väldigt bra på att se till att man tvingas betala efter prövoperioden.

Vad gäller äppelcidervinäger så kan det ha viss effekt på blodsockerhöjningen samt insulinutsöndringen efter måltid. Det kan även ge en ökad mättnadskänsla. Tänderna lär dock inte vara så glada över att duschas med det.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[Lupse]
12/11/13, 9:58 PM
#2

Mycket billigare och enligt mig "naturligare" att köpa äpple cider vinäger på flaska i valfri matvarubutik. Tog förr en msk till frukosten :)

AilyAdams
12/12/13, 12:03 AM
#3

Vad gör äppelcidervinäger bättre än tex. vitvinsvinäger? Jag brukar ha en skvätt vinäger i grytor jag tillagar i gjutjärnsgrytan, för att järn ska fällas ut i maten. 🙂

 **************************
Heter det De eller Dem?

[majatengdelius]
1/7/14, 1:20 PM
#4

Jag har hört att det förbättrar förbränningen, och att de ska intas i samband med måltid.

Jag var väldigt noggrann med mina äppelcidervinägerpiller för ett år sedan, och jag upplevde att min viktminskning tog fart. Nu ska jag inte säga med all säkerhet att det berodde på pillren, men jag upplever inte samma effekt nu när jag försöker gå ner i vikt. Så jag ska faktiskt köpa nya hade jag tänkt. Det gäller bara att komma ihåg att ta dem, haha! :)

Det har ju gått ett tag sedan du skrev tråden, hur gick din 30-dagarsutmaning? :D

Fridaaaa
1/7/14, 3:59 PM
#5

Piller är inget bra sätt, samt att det finns inga mirakelpiller så att man går ner i vikt. Strunta i piller, bättre för hälsan.

Jag har testat äppelsidervinäger, men hjälpte inget på mig och magen ogillade det också. Så är lite olika från person till person om det hjälper till eller inte.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Gasoline
1/7/14, 6:51 PM
#6

Ber om ursäkt om jag förstör tråden nu, men jag har en flaska med både vittvin och äppelcider vinäger. Vad kan man använda dom till mer än sallader och grytor? Tänkte om det nu är bra för viktminskningen, hur kan man på ett lätt och gott sätt inkludera detta i fler måltider? På så sätt gör man något bra och samtidigt tar dom slut snabbare.

Annons:
RobinEH
1/8/14, 2:44 PM
#7

#6 Inte förstör du tråden inte. Tag några matskedar äpplecidervinäger innan måltiden.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Upp till toppen
Annons: