Annons:
Etikettköp-sälj-byt
Läst 2404 ggr
Pauliine
7/18/14, 8:05 AM

(S) Fettförbrännande kapslar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer några paket  av Better Yous fitnesskapslar!

Det är en dagbrännare och en nattbrännare, 60 kapslar i varje burk och jag säljer dessa för 399 kr/paket (butiks och internetpris 498:-). Kan skickas på posten eller hämtas i stockholm.

Det finstilta:

Grund funktionen på fitnesskapslar är att de höjer temperaturen i kroppen (termogen effekt) så att kroppen konstant måste arbeta för att dra ner den, detta bränner kcal.

Mer specfikt fungerar ingredienserna på följande sätt:

Chiliextrakt - bidrar till högre förbränning

Grönt te - ökar metabolismen av fett och är vätskedrivande.

Svartpepparextrakt - Är en koncentrerad källa av piperin, vilket ökar kroppens användning av energi genom att påskynda ämnesomsättningen och thermogenesis.

Wakame (en japansk brunalg) - gör att ämnesomsättningen i kroppens vita fettvävnad ökar, "inre fettet" som vissa kallar det.

Maskrosextrakt - Väldigt utdrivande, används även för att få magen att jobba mer.

Beta-glukaner - En slags fiber, sänker kolesterolhalten och stabiliserar blodsockernivån.

Kokosfett - Mättade fetter med termogen effekt som bidrar till aptithämnande effekt. Förbättrar och gynnar många områden i kroppen, finns mkt intressant information och många användningsområden för kokosfett.

Det finns en burk med koffein och en utan. Min rekommendation är att ta två tabletter med koffein innan träning/på morgonen och två utan innan sänggående så att kroppen är konstant i ett förbränningsläge (De som har följt denna rutin har fått bäst resultat).

Relaterat till viktminskning har koffeinet en påverkan på adrenalin. Kortfattat så frigör adrenalin fettcellerna och koffein effektiviserar den processen. Detta leder också till att man bör rekommendera att ta koffein i samband med träning då de "går bäst ihop" med adrenalin som utsöndras under träning. Koffein ökar även termogenesen, då är vi tillbaka till grundpåståendet om att fitnesskapslar helt enkelt ökar kroppstemperaturen och arbetar för att få ner den. Sen gör koffein att man presterar bättre allmänt och kan användas som ett alternativ till PWO.

Sök på fitnesskapslar på Google för att se mer om produkten, resultat osv.

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Annons:
Facie
7/24/14, 7:38 PM
#1

Det låter så bra i teorin men dessa typer av kapslar kan lätt krossa en mage :/

Pretty wise //

Pauliine
7/29/14, 11:03 AM
#2

Hur då tänkte du? :) #1

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Facie
7/29/14, 6:14 PM
#3

Det är väldigt starka extrakt i dem och en känslig mage mår inte speciellt bra av det så det gäller att man är försiktig.

Pretty wise //

Pauliine
8/7/14, 6:19 PM
#4

#3 just för att dessa är i extraktform så är dem inte elaka mot magen :)

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Zepp
8/9/14, 2:03 PM
#5

Eh.. humbug rent ut sagt!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Honestyisdead
8/11/14, 4:31 AM
#6

#4 På vilket sätt menar du att extrakt skulle vara skonsammare?

Annons:
Pauliine
8/15/14, 6:27 PM
#7

#5 Okidoki, inte tvingat någon till att testa. Detta är en komplement jag använt mig av i ett halvår som jag tycker funkar bra :-) Men visst… Många är pessimistiska till kompletterande förbrännare och då får det gärna stå för er.

#6  Detta är i extraktform så den har ingen negativ inverkan på magen (inget protein eller så i den)…

Om magen är ett problem : Så innehåller den Betaglukaner (fibrer) alltså gynnar den mer magen. Aldrig hört av någon någonsin att den fått dålig inverkan på magen av produkten.

OBS:  Stark mat är förbrännande så om man är känslig för stark mat så ska man ju vara försiktig. Men inget direktsamband med magrelaterade besvär.

Det viktiga är att dricka mycket vatten och dom 2 subtanser du borde titta på är maskros och grönt te som är vätskedrivande. Det är den påverkan produkten har på magen.

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Honestyisdead
8/16/14, 1:40 PM
#8

#7 Varför säljer du det om det fungerar bra för dig?

RobinEH
8/16/14, 7:03 PM
#9

#8

Om inte jag missminner mig så har Pauline arbetat med försäljning av produkter av specifik tillverkare samt så är/har hon varit sponsrad av företaget. Även kosttilskott har ett bäst före datum och maxdosering, så chansen finns att hon fått fler paket än vad hon kan göra av med.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Aniara14
8/16/14, 8:03 PM
#10

#0 399:- och 498:-, fy vad dyrt för bara några små kapslar?!? Tänk vad mycket god och nyttig mat man kan köpa för alla dom pengarna i stället.

Faktum är att jag tror inte ett dugg på att gå ner i vikt med hjälp av en massa konstgjorda grejor, piller och pulver och allt vad det är. Det är mest plånboken som minskar i storlek av sånt… 😉

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Pauliine
8/17/14, 12:29 PM
#11

#8 har 40 paket av dessa jag har fått. RobinEH #9 är helt rätt ute i det han säger.

Jag har tagit dessa under ett halvår och gör det fortfarande :-)

#10 Helt ok att tro så, jag tänker inte försöka motbevisa någon. Har tagit grejerna själv och precis som många anda märkt stor skillnad så jag kan bara hurra för min egen skull och låta er andra missa det :-)

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Upp till toppen
Annons: