Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 756 ggr
JoannaLi
2018-01-13 20:39

Babbeltråd

Vi har ju en Babbeltråd på Hundar.ifokus, och tycker att det varit kul att ha en här också! 

Hur har din dag varit? Hur går viktnedgången? Annat du vill lufta? ❤️

Annons:
JoannaLi
2018-01-13 20:43
#1

Min dag personligen går finfint! Ordentligt med träningsvärk efter gymmet igår, vilket faktiskt är ganska trevligt 😍

Däremot är jag lite halv-concerned. Den senaste tiden har jag snittat ca 1400 kcal/dag i mat. Det känns lite väl lite? Jag kör på 8:16 (6:18), eftersom att jag käkar jämt när jag har tråkigt, vilket oftast är t.ex. på nätterna eller kvällarna när jag pluggar. Och det är inte så att jag restrictar under ätfönstret, utan har ätit så mycket som jag känt för. Bör man försöka äta mer och komma upp i 1700-1800, fastän jag inte är hungrig?

Honestyisdead
2018-01-14 09:09
#2

Om du tränar bör du öka kalorierna dom dagarna i alla fall.

RosaYlva
2018-02-21 07:10
#3

Just känns det bra att kunna säga nej till godis och fikabröd. Idag skall jag till dagcenter, roligt att kunna vara social ibland.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

sp0ngeb0b
2018-02-21 21:54
#4

Min dag har bara varit bra. Jag äter oftast bra i alla fall om jag planerar min mat lite grann så att jag inte hinner bli för hungrig. Har inte haft medlemskap på gym på länge då jag flyttat, men har nu fått en gratis provperiod på ett ställe så ska nog utnyttja det snart och komma igång igen. Ska bli skönt 🙂

Honestyisdead
2018-02-22 05:22
#5

Min gårdag var inte bra. 

Nya tag idag.

eirwen
2018-02-22 20:52
#6

Det är svårt för mig att ta tag i viktnedgång. Men det är svårare nu med intensivt plugg, vet inte hur jag ska göra men har fått tid på överviktsenheten i alla fall!

Värd för https://socialtarbete.fria.ifokus.se och medarbetare på Psykologi ifokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: