Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 840 ggr
Sara.92
1/29/18, 8:22 PM

Viktminskning!

Hej Jag behöver gå ner 10 kg ganska fort, jag undrar om det finns någon som vill göra samma resa?

Annons:
Calcifer
1/31/18, 4:16 PM
#1

Vill du gå ner fort eller vill du gå ner långvarigt?

Alltså, att tappa 10 kg kan man ju göra rätt fort, ät knappt något, stilla hungern med massor med vatten och te, så pooooff, kommer du ha tappat rätt många kilon. Däremot kommer det inte hålla sig i längden då det naturligtvis inte är hälsosamt utan både dumt och farligt och så fort man börjar äta igen så kommer vikten tillbaka. 

Om du däremot vill gå ner 10 kg och stanna där, så rekommenderar jag mer aktivering, mer hälsosam mat, stilla sockersug med t:ex frukt istället för godis, och skär bort onödiga produkter ur din diet som kan vara smockfyllda med kalorier.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara.92
1/31/18, 5:33 PM
#2

Alltså egentligen hade de varit skönt att få bort 10 kg ganska fort. Känner folk som har testat ketos dieten , en strängare variant av LCHF. Men jag vill gärna gå ner i vikt tillsammans med någon som också har samma mål, och som man kan diskutera olika saker med gällande vikten osv. Vill du också gå ner i vikt?

Calcifer
1/31/18, 7:40 PM
#3

Ja, det är mitt mål att gå ner i vikt men mitt mål är mycket längre och helst permanent så tyvärr tror jag inte vi skulle kunna hålla samma takt för att det skulle fungera för oss båda. Lycka till dock, men kom ihåg att ändrar du drastiskt på kosten för att gå ner 10 kg men sen ändrar tillbaka den kommer du mest troligt gå upp allt igen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara.92
1/31/18, 8:07 PM
#4

Jag är medveten om att om jag går ner 10 kg så vet jag att jag måste trappa upp försiktigt. Jag behöver någon som vill gå ner relativt fort. Men lycka till du med 😊

[Towehelena]
2/4/18, 3:09 PM
#5

Jag vill gå ner i vikt väldigt snabbt! Hur tänkte du göra? :)

Sara.92
2/5/18, 2:58 PM
#6

Jag kommer ta bort snabba kolhydrater, i form av bröd , pasta, ris, potatis. Började idag en paleo kickstart. Så kommer under desss fyra veckor äta naturlig mat, och fasta måltider 3 gånger om dagen, och försöka ta promenader 3 g i veckan. Hur vill du gå ner?

Annons:
Upp till toppen
Annons: