Annons:
Etikettmediciner
Läst 1494 ggr
Dulli
2/12/18, 10:38 AM

Min kropp är förstörd efter zyprexa...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag äter zyprexa och gått upp snabbt ca 20 kg… hela min kropp har förändrats men framförallt magen… som nu består av två stora valkar…har inte ens en navel när jag står upp… så jag är överviktig.. men jag äter inte alls mkt å går långa promenader samt simmar. Men tappat hoppet om att någon hjälper.. magen bara växer och växer :( jävöa medicin… nån mer som har problem med denna medicin och vad gjorde ni ? Måste jag acceptera att bli ännu större?

Annons:
[AnimeV4]
2/14/18, 9:48 PM
#1

Ta detta med läkaren som skrev ut till dig! Det kan finnas andra alternativ.

Honestyisdead
2/22/18, 5:32 AM
#2

Först vill jag säga att du är modig som visar bilden. Lovar att det får många att känna sig mindre ensamma över sin vikt. Bra gjort :)

För övrigt måste du prata med din läkare. Så kan du inte ha det. Det finns säkert alternativ!

Man ska ju inte behöva må dåligt för vikten av en medicin som ska få en stabil. 

Så prata med läkaren direkt. En stor och snabb viktökning är inte hälsosam så din läkare måste agera.

Ary
2/22/18, 7:34 PM
#3

Jag håller med #1 och #2. Jag skulle bokat tid snarast möjligt.

[Tuulikki]
3/3/18, 6:43 PM
#4

Jag äter också zyprexa och sa till min läkare att jag mådde dåligt av viktuppgången. (Zyprexa är den som är mest neutral för mig, prövat många olika). Då kom vi överens om att jag bara skulle ta den vid behov.

Prata med din läkare, det finns säkert andra alternativ!

Tycker också du är modig som lade upp bilden, fick mig att känna mig mer ensam om detta🌺

Upp till toppen
Annons: