Annons:
Etikettträningskompisar-sökes
Läst 604 ggr
224
7/2/18, 7:01 PM

Viktminskning tillsammans? PEPP :D

Hej!Jag är en 21 årig kvinna på 159 cm och 58 kg. som söker tränings/peppkompis /ar för viktnedgång!:D

 Jag kan börja med att berätta lite kortfattat om mig.

Jag har hittat en stabil balans i min viktnedgång som jag nu pysslat med under några års tid, min målvikt var från start 58 kg men jag insåg för ett tag sedan att jag vill ner mer,  så nu är min målvikt ca 52 kg. Jag har nu under sommaren tappat motivationen lite.. Jag intervallcyklar/springer och till vintern planerar jag att prova skidor. Jag äter normalkost.

Jag vill att du/ni är tjej och i ungefär samma ålder som mig. Jag vill att vi peppar, tipsar och stöttar varandra och kommer med träningsförslag men även mycket inspiration och pepp kring kosten!

Jag använder även en fitbit klocka så vore jättekul om du/ni har möjlighet att vi följs åt där. Tanken är att vi håller kontakten via nätet och uppdaterar varandra om dagens resultat, eventuellt sätter upp gemensamma dagliga mål vi  utför om så möjligt och att vi sedan tränar individuellt efter det, om det skulle vara så att du pysslar  någon annan typ av fysisk aktivitet så peppar vi bara varandra kring kosten, kommer med alla typer av förslag och meddelar dagens intag och tränings resultat:D

MVH Linn,🌺

Annons:
sp0ngeb0b
7/2/18, 10:58 PM
#1

Jag snackar gärna! Jag är en 22-årig kvinna som kämpar på med viktnedgången. Släng iväg ett meddelande så kan vi ta det därifrån 🙂

224
7/3/18, 11:16 AM
#2

#2 Toppen!

Upp till toppen
Annons: