Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1356 ggr
[diamondshoes]
7/22/18, 3:56 PM

Min viktminskningstråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mår inte alltid bra vilket har lett till en del viktuppgång, har börjat med kaloriräkning (en metod som har funkat för mig förut) här är en förebild.. tänkte lägga upp lite efterbilder i denna tråd för att se hur resultatet blir efter ett tag. Nästa bild blir när jag väger runt 62 :) vilket jag tänkte skulle bli första målvikten. Sen vill jag gå ner mer. Såg en del andra trådar som detta så ville mest motivera mig själv, är det ngn annan här som försöker gå ner som vill dela tankar/åsikter/tips. osv? skriv gärna :)

Annons:
[diamondshoes]
7/22/18, 6:00 PM
#1

Någon som vet hur man får mer "slimmade" armar och ben? mina har så mycket fett.

Zondell
7/26/18, 2:14 PM
#2

Om du menar slimmade med muskler så hjälper ju träning för mer muskler och kaloriunderskott för mindre fett. Har själv samma problem…

[diamondshoes]
7/26/18, 8:10 PM
#3

Jag tycker mer det är så stort omfång på mina armar och ben "flabb"  så det löses mer med träning?

Zondell
7/26/18, 9:03 PM
#4

Jag har fått mindre flabb av löpning. Kör lite styrketräning ibland. Kombinerar detta med att räkna kalorier. Långt ifrån perfekta armar och ben men lite hårdare och mer muskler nu.

[diamondshoes]
7/26/18, 9:50 PM
#5

Rör du armarna mycket när du springer?

[diamondshoes]
8/2/18, 11:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Har tråden mest för min egen skull så blir någon uttråkad ber jag om ursäkt haha. Tycker det känns uppmuntrande, ser ingen direkt skillnad. Men vågen visar det iaf :) Fortsätter med viktnedgången dock o tänkte ta nästa efterbild om jag kmr ner till 60…

(sorry för smutsig spegel)

Annons:
[diamondshoes]
8/7/18, 6:58 PM
#7

Känns som jag kom lite "off track" men ska börja ordentligt imorgon igen lätt å tappa motivation ibland, man får bara inte ge upp.. kgna sätter sig så lätt. Om ngn vill motivera varandra kan ni skicka PM:)

shakira77
1/21/19, 12:16 PM
#8

Ett tips är att kolla in @matmedsofie på instagram, hon har kaloriberäknade hälsosamma recept. Även fika och annat gott! Då kan man göra en matsedel utifrån det :)

Upp till toppen
Annons: