Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 720 ggr
Julia758
2018-10-31 22:02

Smalare på 4 dagar? Akut

Hej! Har alltid gått på en väldigt strikt diet (fortfarande hälsosam) och varit medveten om vad jag äter då jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt. Mår bäst i mig själv när jag är ”smal”. Förra veckan hände en grej som gjorde att jag gick in i en kort depression. Har under 5 dagar ätit precis vad jag vill nonstop i extrema mängder. Dubbelhakan har kommit tillbaka och magen går utåt. Förstår ju att det är en del vatten som samlats. Problemet är att jag börjar jobba på måndag. Är ansiktsmodell och är väldigt svullen mest under hakan. Är det omöjligt att bli av med det på 4 dagar? Hur ska jag göra i sånna fall? Tänker inte gå in i nån svältdiet för då ser jag bara sjuk ut och mår dåligt. Så hur kan jag bli av med all vätska/fett? Funkar det att utesluta salt/mjöl och socker? Har jag någon chans?

Annons:
Honestyisdead
2018-10-31 23:56
#1

4 dagar är lite väl tight. Men jag hade tagit bort kolhydrater och minskat på saltet.

sp0ngeb0b
2018-11-02 20:51
#2

Håller med #1. Sen har jag en vän som tävlar i fitness och då är ju målet att ha så lite fett och så som möjligt när det är dags för tävling. Det han gör kvällen innan tävling är att dricka lite starksprit för det är vätskedrivande/uttorkande, så om man bara dricker lite (fortfarande inom kaloribegränsningen då) försvinner det sista vattnet. Vet inte mer än så, men det kanske funkar om det är akut.

Upp till toppen
Annons: