Annons:
Etikettallmänt-viktsnack
Läst 764 ggr
[Urfokus94]
2019-04-19 01:16

Viktminskning era kroppar efter grav

När /fick ni tillbaks er ”vanliga” kropp eller ngt liknande efter förlossningen ? Eller blev den inte ”bra” igen? Ni som försökt Jag gick upp cirka 16 kg från 64 till 80 kanske, och har efter förlossningen utan att ha gjort något själv gått ner till 74 redan. Magen är sig inte lik sjukligt degig men det är mindre en vecka sedan förlossning! Slapp att få ränder på magen Räcker promenader och att börja gå ner i vikt eller ska man också gå till gym för att träna magen specifikt?

Annons:
[Devya]
2019-04-20 19:27
#1

Under min graviditet gick jag upp från 53kg till 75kg. En månad efter att jag hade fått min bebis hade jag gått ner 15kg utan att ha gjort något särskilt. Nu är jag nere på 55kg efter 5 månader och jag har inte ens tränat eftersom jag har varit sjuk hela tiden (lillan går på dagis och drar med sig hem allt möjligt som jag också lyckas få).

Det enda jag ha gjort är att hålla koll på vad jag äter. Alltså det blir inget godis eller extra onödigt grejs som jag äter.

Magen min är liiiite lösare än tidigare men inte alls så farligt faktiskt, Den såg värre ut de första veckorna. Nu ser den nästan ut som tidigare. Jag är riktigt nöjd och glad över hur den ser ut. Jag fick bara små bristningar på höfterna men det hade jag från tidigare från puberteten så det gör absolut ingenting.  De är också så små att de går att dölja med att bära trosor/bikini underdel.

Ge det tid. Din hud lär nog återhämta sig riktigt bra utan att du gör något extra.

Fridaaaa
2019-05-04 19:40
#2

Gick upp 30 kg
Gått ner 20 kg på 1 år. Nej kroppen är långt ifrån vad den var. Har 10 gravidkilon kvar, plus 5-10 till. Men magen kommer tex aldrig bli liknande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: