Annons:
Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 1548 ggr
Nanna70
4/25/19, 4:26 PM

Varning för XLS Medical Strength!!!

Jag vill här dela med mig av egna erfarenheter. För nån månad sedan insåg jag att jag gått upp i vikt igen, nästan lika mycket som jag gick ner under förra året😱 Jag blev SÅ besviken på mig själv för detta, att jag inte hållit bättre koll på min kost och vikt😫 Först försökte jag gå ner genom att ändra lite i kosten, men det hände inte ett dugg😔 Så jag blev helt enkelt DESPERAT, och köpte XLS Medical Strength tabletter. Jag tänkte att det är väl värt ett försök. Nu efter två veckors användning, så har jag inte minskat alls i vikt tyvärr. Däremot började jag må riktigt dåligt nu de senaste dagarna, utslag, trötthet och huvudvärk. Dessa symtom sammankopplar jag såklart med XLS Medical Strength. Därför vill jag här verkligen varna för detta, och jag slutade ta dessa idag. Hoppas nu bara att jag inte tagit någon varaktig skada av dessa två veckors behandling. Jag fattar inte hur jag kunde vara så dum att jag gick på detta🥵 Jag ska komma ihåg det här, och ALDRIG mer använda naturläkemedel för viktminskning, eller nåt annat naturläkemedel heller för den delen.

Titta gärna in på min Blogg: www.annasnyablogg.blogg.se

Med vänlig hälsning,

Anna

Annons:
Honestyisdead
4/25/19, 4:50 PM
#1

Var köpte du det?

Nanna70
4/25/19, 6:12 PM
#2

Apoteket Hjärtat

Titta gärna in på min Blogg: www.annasnyablogg.blogg.se

Med vänlig hälsning,

Anna

Honestyisdead
4/25/19, 6:14 PM
#3

Då är det ett godkänt preparat. Reaktioner kan man få på allt. Man får läsa bipackssedeln.

Nanna70
4/26/19, 6:16 AM
#4

Ja det är sant, men jag är ändå mycket skeptisk mot naturläkemedel. De är inte testade i omfattande studier alls på samma sätt som läkemedel är. Jag har iallafall fattat ett beslut nu att helt avstå från naturläkemedel. Dessutom tror jag innerst inne mer på ändrade kostvanor och mer motion när man vill gå ner i vikt.

Titta gärna in på min Blogg: www.annasnyablogg.blogg.se

Med vänlig hälsning,

Anna

Cim92
5/3/19, 12:06 PM
#5

Viktigt att tänka på att läkemedelsstudier är betalda av läkemedelsföretag. Finns mycket pengar där, därför det finns så mycket studier och de kan vinklas rejält för att få fram de resultat som de vill ha fram. Pengar styr världen, så är det tyvärr. Och bara för att ett medel inte funkar tycker jag inte du ska förkasta alla naturläkemedel! Däremot så bör man inte experimentera för mycket med något typ av läkemedel på egen hand, gå isåfall till någon som vet, som kan det här med kroppen och att läsa av värden och se vad som behöver. Men så när det gäller vikt så finns det inte hälsosamma genvägar, då är det först och främst kost som gäller, precis som du är inne på. Kroppen är komplex och kräver mycket näring för att alla processer ska fungera. Det har ofta tagit en person lång tid att gå upp i vikt, och då är det inte mer än rättvist att det kommer ta lite tid att förlora den igen. Var heller inte för hård mot dig själv, hormonella obalanser, näringsbrist etc. kan ligga till grund för din uteblivna viktminskning och då kan det behöver hjälp av en kostrådgivare eller funktionsmedicinsk terapeut som kan guida dig rätt. Lycka till!

Kostrådgivare och funktionsmedicinsk terapeut www.appetight.se

Sajtvärd för Funktionsmedicin

Bloggar om självhushåll på https://mednaturen.blogg.se och lägger upp bilder på instagram @Sandslattgard

Upp till toppen
Annons: