Annons:
Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 865 ggr
Hagmans
10/24/19, 6:08 PM

VLCD-Diet

Hej allihopa! Hur många av er har kört ren kur med Cambridge eller annan VLCD-kur? Hur snabbt och hur mycket gick ni ner? Vad är era bästa tips för att lyckas med VLCD under tiden av dieten? Har en noggrann plan efter för att inte gå upp igen. Men behöver hjälp att verkligen lyckas fullfölja -35 kilo först, och tänkte välja Cambridge så jag endast behöver ”dricka” 3 gånger per dag, det fungerar enklast för mig. Tusen tack på förhand!

Annons:
Kristallkronan
4/16/20, 11:40 AM
#1

Inte något svar på din fråga. Men hur länge tänkte du köra enbart detta? Tänker att 35 kg låter mycket att gå ner under endast en sådan diet och att det måste bli väldigt många veckor?

Denna kommentar har tagits bort.
Sindri
5/8/20, 11:16 PM
#3

Klicka ej på Tap for Sound i ovanstående länk.

M
1/23/23, 11:14 AM
#4

#0: Bara av intresse så är jag nyfiken hur det gick för dig? Jag har läst en del runt på olika hemsidor från olika företag och tycker det är jätte svårt att välja. Jag vill bara inte ha flytande "föda" med shakes eller Soppor utan gärna något att äta på också… =) (jag vet det är ju där problemet är redan - äter för mycket). Hittade Nupo och de verkar ha något som heter "Diet Meals" med bland annat omelette eller risotto…funderar på att testa och verkar som fungerar bra om man läser deras recensioner….någon annan som vet? https://nupo.com/se/shop/

VLCD-produkter för dig som vill bibehålla eller gå ner i vikt. Nupo har funnits sedan 1981 och har över 35 kliniska studier bakom sig.
C
6/13/23, 1:46 PM
#5

Hej! Jag tycker att modifast fungerar allra bäst, och då har jag testat typ allt… man håller sig något så när mätt, jämfört med annat. De har även lågkalori pasta och nudlar samt olika bars. Går på det just nu och tog precis en vanilj gröt 😊 super gott! Kan också uppdatera om hur det går 😊

  • Redigerat 6/13/23, 1:46 PM av Ceciliazzzz
Upp till toppen
Annons: