Annons:
Etikettläs-och-sevärt
Läst 7501 ggr
theroadtohappiness
1/3/13, 10:46 PM

Min viktblogg, gå ner 23kg

Hej! Jag är en tjej på 21år som har som mål att gå ner 23kg! Går jag ner 23kg så kommer jag ha en BMI på normalvikt. Jag har vart överviktig i nästan hela mitt liv, och nu får det vara slut med det! Jag är medlem i viktklubb och räknar kalorier, som jag tycker funkar toppen! I min blogg får du följa min resa till mitt mål. Jag uppdaterar varje dag om olika saker. Om hur det går med mina kalorier, tips om träning och positiva tankar och mycket mer. Följ gärna min blogg och släng in en liten kommentar! :)
http://theroadtohappiness.blogg.se/

Annons:
Xristina
1/3/13, 10:48 PM
#1

Härligt! Starkt gjort att du har bestämt dig :D

theroadtohappiness
1/3/13, 10:49 PM
#2

Ja! Nu får det allt vara nog! Vill leva ett hälsosamt och bra liv! :D

Xristina
1/3/13, 10:54 PM
#3

Jag gick ner 25 kilo för snart 4 år sedan. Gick från 75 kilo till 50 :) Så det kan göras! Tyvärr gick jag upp en del igen för 2 år sedan, så jag kan garanterat tänka mig att inspireras av dig! Är man stark så går allt :D

Kommer följa din resa!! :D

theroadtohappiness
1/3/13, 10:56 PM
#4

Oj, vad grym du är som gick ner så mycket! Otroligt roligt att höra sånt!
Självklart, allt går om man bara vill! :D

Åh gud va kul! Skrattande

Xristina
1/3/13, 10:59 PM
#5

Ja, men sen gick jag tillbaka till mina gamla vanor tyvärr, och nu är det svårt att ta sig ur dem igen. Vet ju att det går, men är så lätt att vara lat, haha.

Klart man vill stödja andra, vet ju vad du kommer gå igenom! :D Men du kommer klara det! ;)

theroadtohappiness
1/4/13, 3:05 PM
#6

Ja, dåliga vanor är riktigt svårt att ta sig ur. Gå ner i vikt överhuvudtaget är ju otroligt svårt, ändra hela sitt liv inprincip.
Men det är väl bara att kämpa på och ta en dag itaget antar jag! :D

Tack! :D

Annons:
Xristina
1/4/13, 3:07 PM
#7

Ja exakt. Jag tror att det är väldigt viktigt att sätta små mål ut med vägen, och belöna sig själv allt efter som man når dem. Tex passar en ny klädstorlek, belöna sig själv med en ny tröja/ett par nya byxor som man har suktat efter och liknande. På så sätt motiverar man sig själv att fortsätta också :)

Det är bara att köra på tjejen, jag hejar på dig!

Upp till toppen
Annons: