Hur gör ni med garderoben?
Jag gick igenom min garderob senast när jag vägde 91kg, då slängde jag eller gav bort till välgörenhet all för stora kläder beroende på skick kläder som passade bra fick hänga i garderoben eller byrån för små kläder packade jag undan i lådor med etiketten ska provas vid 88 kg tanken är att prova alla för små kläder var tredje kg jag går ner tills lådorna är tomma.
Håller precis på att prova all för små kläder och skriva en ny etikett "prova vid 82 kg" på lådorna eftersom jag inte gått igenom alla ännu vet jag inte om några kläder blir överflyttade till garderoben idag men alltid kul och se hur det blir.
Vad roligt det låter!
Jag vet inte om det känns så eller inte för dig, men jag tycker att det låter väldigt organiserat på ett trevligt sätt, och vilken känsla när plagg efter plagg kan plockas från lådan och tillbaka i garderoben igen! Det måste verkligen bli ett kvitto på att det går framåt.
Jo det är roligt jag vänder ett irritationsmoment (att man råkar dra fram för små kläder på morgonen) till ett mått på min viktnedgång.
Idag blev resultatet att 3 linnen, 1 t-shirt och 1 sommarkofta får flytta tillbaka till garderoben.
Wow känns som det går snabbt nu redan dags att gå igenom "för små kläder" boxarna och skriva dit prova vid 79 🙂
Men tufft, grattis!
Jag blev peppad av din modell, så i förrgår provade jag igenom hela garderoben (jösses vad det behövdes, kunde inte stänga lådorna…). Så himla roligt att upptäcka att de kläder jag länge undvikit för att de ändå varit för små plötsligt passade hur bra som helst!
Nu finns en låda med för små kläder som står och väntar på nästa storlek jag går ner om en sådär 4kg eller liknande.
Vad kul att du återfann kläder känns lite grann som ett kvitto på viktnedgången.