Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 142 ggr
molam
2023-09-02 17:28
2

Skulle vilja ha en pepp och stöd''kompis''

Jag måste ner i vikt, har behövt deti flera år, men har liksom inte tålamoded att fortsätta när jag väl börjat, skulle vara nice om nån har lite samma problem som kanske vill peppa varann att göra sitt bästa och kanske skriva sms mejl eller liknande och påminna varann, nu är det dags upp å hoppa rör på röva och kämpa på! finns det nån som känner att dom vill ha samma sak? man kanske kan hjälpa varann, tyvärr klarar ju inte jag att gå på gym eller så så det kanske är en nackdel

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

RoxannaS
2023-09-06 09:05
0

Hej! Här har du en till fruktansvärt omotiverad människa 😅 skulle vilja gå ner typ 10 kg. Men de är så jobbigt att röra på sig. Dels pga värk och dels pga måendet. Så jag hakar gärna på. ☺️

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
hemul
2024-09-27 17:29
1

Trösta dig med att man går inte ner av motion ivf, såvida det inte är fråga om träning på närmast elitnivå. Det är maten det hänger på. Det har man vetat rätt länge nu. Men det dröjer väl tills det sipprar ner till vårdcentraler och dietister. Däremot är det jättebra på andra sätt så klart, och kan nog vara motivation för att orka fortsätta försöka förlora vikt, för det blir ju roligare och man orkar mer vartefterna kilona försvinner.