Mår så mycket bättre!
Har nu hållt på med min viktnedgång i två veckor och nu börjar jag verkligen märka skillnad. Är piggare, orkar mer, har mer kraft till både jobbet och till sysslorna hemma. Känner mer livsglädje!
Jag vet att de kommer komma tuffa tider då allt känns skit och man bara känner att man "står still". Men har en underbar syster som går igenom samma resa som mig och stöttar mig!
De jag vill få sagt med de här inlägget är att jag har försökt många gånger med att gå ner i vikt. Alla olika tips, dieter och andra påhitt. Men den här gången tog jag mitt förnuft till fånga och insåg på vilket sätt som kommer funka för mig nu och i längden. Så bara för att visst sätt funkar för någon annan betyder de inte att de kanske funkar för dig. Hitta din egen väg, dina egna rutiner och vad som funkar med ditt liv med jobb och relation. De kommer löna sig!
Och kämpa på, vi kämpar alla här för samma sak och vi kan om vi vill!
Kram på er alla! 🌺
Härligt! Kör på! :D
Heja heja! jag gjorde också en radikal vändning och körde helt på ändrad kost och lite mer vardagsmotion och tappade 10kg under sommaren :) känns otroligt och nu har jag 10kilo kvar som jag ska ta itu med :)
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!