om vägingstråden
En försynt liten fråga bara:
Tror ni att det skulle kunna vara dags för en liten rensning i vägningstråden? Jag tänkte dels på att själva tråden har väldigt många inlägg (roligt!) och kanske skulle kunna "startas om" och sen tänkte jag på att det är rätt många namn i listan som inte verkar uppdateras (iaf inte sen jag började skriva i maj).
Jag vet inte hur tråden har funkat hittills, och jag vill verkligen inte trampa nån på tårna -det måste ju såklart vara okej att vara med i tråden utan att uppdatera varje vecka! Men kanske finns det en massa användare som inte är aktiva här längre?
Tja, jag kastar ut frågan bara.
Ja jag tycker samma, att den behöver rensas upp lite, och ny tråd, så det inte är så många inlägg, segladdat via telefonen nu eller för dem som har slöare internet.😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag håller helt klart med. De som vill vara med kan ju bara skriva in sig i den nya tråden igen.
Jag vet att jag själv inte har uppdaterat på ett bra tag. Anledningen är att jag gick upp en del över sommaren och helt enkelt ville vänta tills jag gått ner lite innan jag är med igen. :P
Det är nog dags för tråd nummer 4 :)
Då är vi flera som tycker det då :) Ska jag skapa en ny tråd, eller ska det gå till på nåt annat sätt? Att fler behöver tycka till, tex?
#4 Ja tycker jag att du kan göra och sedan länka till den i den gamla tråden 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.