Ny sajtvärd!
De av er som är aktiva på sajten såg säkerligen att Hera nyligen efterfrågade en ersättare för henne som Sajtvärd. Jag har valt att ta över som Sajtvärd efter henne.
Mitt namn är Robin. Jag är 19 år, man, bor i Göteborg och studerar för tillfället på universitet. Under min uppväxt så har jag spelat golf och fotboll samt tränat Krav Maga, och har således varit mycket aktiv. På senare tid är det dock styrketräning som har varit i fokus.
Jag har aldrig haft några viktrelaterade problem och har därav ingen egen erfarenhet av behov av viktminskning. Däremot har jag spenderat mycket tid på att lära mig mer om tränings- och näringsfysiologi varvid jag tror att jag ändå kan vara till god hjälp på denna sajt. Jag har även erfarenhet av LCHF, dock inte i viktminskningssyfte.
Förutom att jag nu är Sajtvärd här så är jag även Medarbetare på Träning i fokus vilket är en sajt som ni jättegärna får besöka om ni vill ha hjälp med specifika träningsfrågor, men självklart kan ni även ställa sådana frågor här.
Jag skall se till att få ut några artiklar som kan vara användbara. Just nu håller jag på att uppdatera de länkar som ni kan nå i den övre menyraden, är det så att ni har några bloggar gällande viktminskning så finns det möjlighet för mig att publicera dem där.
Inlägg som bryter mot våra Skrivregler kommer att tas bort och användaren får en varning. Inlägg kan tas bort på begäran av användaren om detta inte orsakar luckor i diskussionen. Var vänliga och använd enbart knappen "anmälan" på inlägg som faktiskt bryter mot skrivreglerna.
Om det är något ni undrar över eller har synpunkter på så får ni gärna kontakta mig eller någon av mina medarbetarna här på sajten, det går även bra att starta en tråd om det är något som ni tror att även andra kan ha nytta av.