Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 2020 ggr
Malinolsn
0

Hjälp-Runkeeper

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en runda som jag brukar gå, och nu har jag provat att ha runkeeper igång.
MEN, det blir stora skillnader varje gång trots att jag går exakt samma runda. Så nu undrar jag hur pålitlig den egentligen är och vad ni har för erfarenheter?

Har bara hört bra om runkeeper, men.. Trist att den inte funkar. Bifogar en bild på fyra olika tillfällen, där jag gått exakt samma väg trots att den inte visar det. 

Vad finns det för andra alternativ till runkeeper? Jag använder mig av en adroid 4,1 - Så inga appar som bara finns för iphones 🙂

Och på den sista bilden till vänster så kan jag då inte förstå hur kaloriförbrukningen kunde ligga så högt, då appen säger att det är den kortaste sträckan samt sämsta tid per km, osv. 😂
Kan tillägga att jag inte ändrat några som helst inställningar mellan dessa gånger.

ninor
0

Runkeeper funkar kanon för mig. Den har bara strulat en enda gång, och då sprang jag längst med järnvägsspåret så det blev störningar. Tänkte om det kunde vara något liknande för dig, att det finns något i närheten som stör gps:en ?

Malinolsn
0

#1 Det är ingen järnväg i närheten, vad är det mer som kan störa? :)

ninor
0

#2 Ingen aning… Master kanske?

[Majbot]
0

Dålig uppkoppling would be my guess.

Inaarah
0

Tänker samma som #4. Runkeeper har alltid fungerat bra för mig!

Malinolsn
0

Här får man sota för att man bor i norrland, haha 😕

Bjallstal
0

Fungerar kasst här med emellanåt. Bor i västra Skåne och runkeepern stämmer inte alls de flesta gånger jag använder den

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…