Smalpillrena
Har någon provat dessa och hur löd resultatet? Jag och en kompis beställde för skoj skull så får vi se vad som händer :)
Men varför? Det är bara bortslösade pengar…
#1 det heter smalpillret :) #2 ja det är mycket möjligt att det är :)
#4 tränar 6dagar i veckan så ingen tvekan där :) vi tänkte bara skynda på processen :) men det är ju fortfarande ingen fast åsikt eftersom du ej provat dessa, frågade endast efter det :) men tack för din åsikt ändå :)
#6 det många argument för det du säger och det respekterar jag absolut. Men då kan vi sitta hela dagen och räkna upp saker som man dagligen förtär som verkligen inte heller är bra för kroppen :) därför vill jag endast vi ska hålla oss till ämnet och framförallt det jag frågade efter :) dessutom beklagar jag din vän/bekanta som åkte ut för skada efter liknande piller. Och jag förstår att du varnar med gott vedvetande
Tror du frågar på fel forum då. Här förespråkar vi en hälsosam viktnedgång.
Det är alltså bantningspillret Smalpillret som diskuteras och mer information om dessa finnes här.
Ingrediensförteckning för Smalpillret:
- Acetyl L-Karnitin
- Yerba mate
- Guarana Extrakt
- Kolinbitartrat
- Fenyletylamin
- Naringin 98%
- Koffein
- Capsicum Extrakt 10:1
- Hordenin
Om någon finner det intressant så kan jag berätta att koffein återfinns i tre ingredienser: Yerba mate, Guaranaextrakt och självklart koffein i sig. Fenyletylamin kan man väl kalla laglig amfetamin, det förekommer naturligt som signalsubstans. Om någon tror att detta "Kombinera inte med alkohol eller mediciner." bara är ett sätt att undvika stämmningar så tror ni fel, naringin påverkar absorptionen och metaboliseringen av specifika substanser som återfinns i läkemedel.
Som andra skrivit: bortkastade pengar.
Finns inga "smalpiller", lurendrejeri.
Såg ett program där en blev allvarligt sjuk pga såna piller. Vet inte om det var just det märket eller så men det piller för viktnedgång
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har en väninna som gått på smalpillret och hon har gått ner i vikt och det funkade riktigt bra sa hon.
Själv tar jag inga piller utan håller mig i form med. löpträning
#11 Finns inga "mirakelpiller" som gör att man går ner i vikt.
Samt att bara för att man går ner betyder det inte att man är hälsosam ect.
Jag anser att det är viktigare att äta "rätt" och röra på sig, det är hälsosamt, inte att trycka i sig piller och sedan tro att man går ner i vikt och att man blir hälsosammare då (syftar inte på någon speciell).
Jag och min kille åt några piller som skulle påskynda viktnedgång. Koffeinbaserat och så där.
Fyfaan vad ont i magen vi BÅDA fick. Killen min blev en gång riktigt dålig, blek, kallsvettades och höll sig för magen och var nästan okontaktbar. Vad jag menar med de är att ni får vara försiktiga! Vid minsta magont sluta, det blir bara värre.
Kanske därför min mage är helt knas nu..?
Aut viam inveniam aut faciam
Fick pillrena dagen efter jag gjorde detta inlägget och jag har gått ner två kilo redan. Inte ändrat kost elr träning så… Klart det funkar! Mår skitbra aldrig mått dåligt av dem
#14 Jag tror att det är vatten du har förlorat, inte gått ner i vikt.
Jag tror personligen fortfarande inte att sånt där fungerar helt, då skulle vi inte ha överviktiga människor om det fanns piller som fungerade mot det.
Läste om en som hade haft något piller, biverkningar mm kom inte förrän flera veckor efteråt, hon fick läggas in på sjukhuset och var riktigt dålig, kom pangboom.
#14 Minus två kilo över jul är mer än jag kan skryta om. Grattis! 😃
Heter det De eller Dem?
#14 Anledningen till att jag skrev som jag gjorde i #15, är för att det är bra om du inte har för högre förhoppningar, allt kan hända.
Men oavsett om jag tappat vatten har dom ju gett resultat? Vilket ledde till viktnedgång, ska återkomma när burken är uppäten om ev dödsfall på mig ;)
#18 Grejen är att om du vill fortsätta hålla borta vikten så måste du högst troligt köpa fler piller kontinuerligt, annars kommer du antagligen gå upp allt igen. Om du inte bestämmer dig för att förändra dina matvanor, vilket är en stabil och långvarig förändring till skillnad från 'quickfix' piller.
#19 vi får ju se hur det blir, detta påskyndar endast mitt mål eftersom jag inte äter osunt och rör på mig. Tror inte jag kommer gå upp något lm jag slutar eftersom jag äter/rör mig såpass bra, men vem vet, vi får ju som sagt se hur det blir
#20 Då hade du väl gått ner ändå?
Japp men som jag säger det påskyndar hela processen
#18 Det gör många i början, t.ex när de börjar äta sunt och tränar t.ex men kan vara tillfälligt och sedan gå upp igen så nja, resultat och resultat. Just 1-2 kg kan man skilja ändå, det gör jag med ibland, utan att ha gått ner/upp
*facepalm*
Det finns ingen enkel väg till viktnedgång. Det tar tid att gå upp kilon, och det tar tid att sedan bli av med dem. Du säger att du äter och tränar hälsosamt redan, varför inte fortsätta med det och få en hälsosam viktnedgång som du faktiskt sedan kan behålla också?
Nu stoppar du i stället kroppen full med ämnen som inte har där att göra= knappast hälsosamt. Och vad händer när du slutar med pillren? Finns nog många tänkbara scenarior, bland annat viktökning. Men det är ändå en ganska "snäll" effekt av dem. Kroppen kan ta betydligt större skada än att dra på sig ett par extra kilon.
Jag förstår att du vill skynda på processen. För ärligt talat, vem vill inte bli smal och snygg över en natt? Men det är tyvärr inte så det funkar. Känner du att du vill skynda på processen så finns det andra alternativ. Öka träningen, ändra kosten, prova annan typ av träning, eller varför inte prova PT och se om det ger resultat?