Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 4493 ggr
EmelieSaraViola
16

Min viktresa - 25 kg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I april 2012 bestämde jag mig för att ändra mina livsvanor. Jag ville helt enkelt kunna komma i en snygg klänning på studenten och en fin klänning till balen. Jag har gått ner 25 kg, det har stått stilla i sommaren men nu tänkte jag köra ett nytt ryck och hoppas den här sidan kan hjälpa mig att förlora resten för mitt viktmål! :)

EmelieSaraViola
13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ännu en bild i samma tröja

[Bolten]
1

Otrolig skillnad! Du är grym!

EmelieSaraViola
0

Tacktack :)

Karmatarerskanise
1

Bra jobbat :)

smurfis
2

Wow grattis! Sånt här är så otroligt inspirerande att se!

[Tassy]
1

Starkt jobbat! Och måste bara säga utöver viktminskningen så ser du ut att ha fått mycket finare hållning! 👍

EmelieSaraViola
1

Tack! Absolut, det finns en hel del fler fördelar med att förlora vikt, än just vikten :)

ninor
0

Bra jobbat! :-)

EmelieSaraViola
0

Sent svar, men tack såå mycket :)

TintinS
0

Så strålande bra jobbat. Keep up the good work girl! You can do it!

EmelieSaraViola
0

# 10 tack såå mycket :)

[III]
0

WOW - Jag är imponerad! 😃

signemo
0

Så vacker Du är

Var rädda om varandra

MozillaFireFox
1

Verkligen bra inspo, ska ha dig som det :))

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

Jaguar_
0

Bra jobbat säger jag bara! 😃

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Soeffia
0

Får man fråga hur du har gått tillväga? :)

Lita aldrig på pannkakor i luften.

EmelieSaraViola
0

Tack allihopa! :) 

#16 inget godis eller kakor och så vidare what so ever och inget fet mat som pizza, mcdonalds och så vidare. Kunde unna mig lite godare mat ibland på helgerna osv. Promenader och vanlig vardagsmotion och inget gymkort! ;) 

Åt ibland nutrilettepåsar som måltidsersättning när jag kände att jag fått för mycket kalorier i mig vissa dagar så då åt jag mindre nästa. Använde mig av shapemeup appen mycket till att räkna kalorier :)