Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 1382 ggr
marros80
0

botanical slimming

Jag tror att jag har köpt falska tabletter!Nån som vet en säker säljare och vad kostar den äkta varan?

RobinEH
0

Varför tror du att du köpt falska tabletter? Produkten har en officiell hemsida där du kan kolla priset.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

marros80
0

Texten på tabletten är inte vit, förpackningen stämmer inte…Köper från hemsidan istället,känns mer säkert?

RobinEH
4

Var dock medveten om att läkemedelsverket varnade för bl.a. detta preparat 2011 då det visade sig innehålla sibutramin. "Sibutramin ingick tidigare i det receptbelagda läkemedlet Reductil, som drogs in förra året på grund av konstaterad risk för hjärtinfarkt och stroke vid längre tids användning. Även när Reductil var godkänt som läkemedel bedömdes det inte lämpligt för vissa patienter, exempelvis de med psykisk sjukdom eller hjärtsjukdom. Det var inte heller lämpligt för gravida kvinnor eller för kvinnor som planerar att bli det, då det inte kan uteslutas att sibutramin har fosterskadande effekt." http://www.lakemedelsverket.se/Alla-nyheter/NYHETER-2011/Lakemedelsverket-varnar-for-anvandning-av-bantningsprodukter-inkopta-via-internet/

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa