Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1494 ggr
Bebbas
0

Hungrig på kvällen.

Vad gör ni när ni blir hungriga på kvällen?

Fridaaaa
1

Jag äter middag runt 16-17 tiden, så är sällan hungrig innan läggdags men om jag blir det så tar jag bara lite fil, frukt eller liknande för vill inte äta mycket innan läggdags

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Scorpio97
0

Jag äter ofta middag rätt sent, runt sex ungefär. Jag äter dessutom ordentlig middag. Sen är det faktiskt inte så ofta jag blir direkt hungrig

Men om jag blir sugen på något, så brukar jag göra grönsaker och dipp (: Lagomt att sitta och knapra på framför tv:n eller så

//Jessie

Karmatarerskanise
0

Då äter jag något kolhydratsnålt. Inte för mycket heller utan lite. Tex några räkor, rökta musslor, ett ägg eller någon skriva lufttorkad skinka.

Karmatarerskanise
2

1 Oj, hade jag ätit så tidigt hade jag varit vrålhungrig innan läggdags igen :)

Här äter vi mellan sju och åtta på vardagar. Mellan sju och 21 på helger.

Fridaaaa
0

#4 Ja äter jag runt 16 tiden brukar jag lätt hungrig, men tar då bara något litet, äter jag runt 17 tiden blir jag sällan hungrig då jag lägger mig runt 22 tiden i regel 🙂 Passar bäst med tiderna från det jag stiger upp så 😃
Efter kl 18 blir försent för mig att äta middag 😛 Sällan jag äter middag efter den tiden

Karmatarerskanise
0

Jag lägger mig vid 23.30-24. Går upp vid fem.

Fridaaaa
0

#6 Oj jag hade aldrig klarat så lite sömn, behöver 7-8 timmars sömn 🙂 Uppe runt 7-8 på morgonen, somnar runt 23-24. (ligger oftast en bra stund i sängen först).

Karmatarerskanise
0

Det är nog för lite för mig med egentligen.  Men jag kommer aldrig i säng tidigare :(

Facie
0

Jag rekommenderar att ta en morot eller två!

Pretty wise //

[Majbot]
0

Dricker vatten!!

Ary
0

15-20 sötmandlar dämpar hunger på mig i ett par timmar. En eller två skivor parmaskinka med getost på lika så.

[rumelle]
0

Äter oftast middag mellan 18-19 på kvällen och går och lägger mig vid nio så jag är sällan hungrig innan läggdags. Men annars funkar det ganska bra att dricka ett rejält glas vatten.

MichelleLindh
0

Innan jag flyttade hemifrån så åt min familj och jag samma tid i mer än tio år. Från jag var runt 4 tills jag var 16. Kvällsmat alltid halv fem, sen klockan 7 tog jag en frukt. Helt sjukt men blev hungrig på exakt dom tiderna. Lunch var halv tolv på helgerna annars åt man det i skolan. 

Ibland blev man sugen men jag var så van att äta prick dom tiderna så jag var inte hungrig annars. Mellanmål efter skolan också. 

Sen när jag flyttade hemifrån kan jag ju inte säga att jag hållt mig till tider..

/ Michelle 

Halvdansken
0

Bebbas - varför undrar du? Ät när du är hungrig.

Hatar cancer och älskar vårlökar.