Ingen motivation
Har just nu ingen motivation att löpträna överhuvudtaget… Har inte råd till gym….
Känner hur jag gått upp i vikt, efter att ätit både massa tacos och glass denna veckan… Jag tar en nyttig helg istället! Nästa vecka är det påsklov och då ska jag försöka komma mig ut och springa..
Fokusera först på att få ordning på kosten så orkar du mer och får mer motivation. Träning kommer som nummer 2. Man ska inte tvinga sig till träning, det ska kännas bra! Annars kommer man in i dåliga vanor igen.
Du kan ju gå ut och gå bara. Eller varva gång med joggning, eller intervaller :P
Du behöver ju inte springa, man ska aldrig tvinga sig till något för det blir bara skit av det. Är löpträning det "enda" du gillar? Annars finns det ju andra saker du kan testa (förutom de jag redan nämnt). Det viktiga är ju att man rör på sig i alla fall :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#2: Jag gillar att löpträna och tycker det är ett bra alternativ för att se resultat :)
#3 Okej . :) Testa annars med lite intervaller det bör ju också göra skillnad :) Eller testa något helt annat ett par gånger så kommer kanske motivationen tillbaka till löpningen :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Kör lite långpromenader på nya ställen och annorlunda miljöer, ta en liten cykeltur :D Alltid kul med omväxling!
Pretty wise //