Hej Plurpan! Jag har aldrig gillat att man sätter etiketter som "tjock" eller "smal" på folk, de orden är kopplade till så mycket värderingar! Som att tjock=dåligt/fult/dålig människa och smal=bra/snyggt/bra människa. Så, jag säger bara så här: mår du bra? Är du frisk? Tycker du om din kropp? Om ja så är du alldeles perfekt! Om du har dåligt med ork, vantrivs med din kropp så kan du -OM du vill- gå ner lite genom att träna och äta bra (det mår man bra av oavsett om man vill gå ner i vikt eller inte). Som jag ser det kan du OM du vill, gå ner några kilo eftersom du inte är underviktig eller mager. Men det behöver inte betyda att du SKA göra det -det väljer du själv (och försök gå på vad du själv vill, inte vad du tror att andra tycker om din kropp, även om det kan vara svårt).
Håller med #2 till fullo. :)
Håller också med, jätte bra skrivet!
nej absolut inte tjock nånstans. Det enda som går att anmärka på med sådär supernitiska ögon är att du kan träna magmusklerna för att släta till lite. jag har typ samma figur och ligger nästan på undervikt.
Nu blev jag lite nyfiken här på Tassy svar. Är du allvarlig när du säger att du har samma figur? Tänker på bilderna som ligger uppe på dig i träningforumet? Vad mina ögon kan avgöra så har ni INTE samma figur?
Ja, jag är allvarlig. Jag är sämre i min sjukdom för tillfället och har inte tränat på månader, och har skött maten dåligt så jag ser inte direkt slimmad ut längre. Det går fort upp och ner här.
Nä du är inte tjock, men dina byxor ser lite trånga ut.
#8 Det är dom inte. Får dra upp dem hela tiden, det är bara min mage som är sådan. Tyvärr :P
och tack #1 för ditt fina svar :)
#4 tycker du inte?? vad glad jag blir! ^^
Jag tror den enda som kan avgöra om du är tjock eller inte är du själv. Den kroppen du trivs i är den kroppen du bör "satsa" på.
Pretty wise //