Viktminskningskompis sökes!
Jag skulle vilja ha kontakt med någon som också vill gå ner i vikt. Någon eller varför inte några, som skriver varje vecka hur det har gått, hur mycket man gått ner, och gärna att vi även kan peppa varandra de dagar det känns extra tungt!
Jag behöver gå ner i vikt, minst 30 kg för både min hälsas skull och för att jag inte känner mig ett dugg fin längre.
Jag tycker att det är jättesvårt att göra detta ensam och hålla motivationen uppe. Jag har försökt få hjälp av familj och vänner men ingen i min närhet är själv överviktig och tyvärr vill de oftare ses och titta på film och äta chips än gå ut och gå.
Så finns här en eller fler som vill hjälpas åt? 🙂
Jag håller på lite smått att gå ner i vikt, eller vad man ska säga. Hänger väl mer på att få bort lite kelfläsk än att få ned vikten egentligen för mig. Men känner också att det kan vara lite gött med "samarbete". :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Hej Hanna!
Jag tror och hoppas också att det ska gå lite lättare då!
Ska vi säga såhär; imorgon (eller idag blir det ju egentligen..) så gör vi aktivt någonting som är bra för vår kropp, och så skriver vi här sen på kvällen vad vi gjorde? Kan vara en bra början! :)
Kom igen nu alla som läser! 😉
Jag antar utmaningen! 😃
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
#2 Ja, det låter som en bra idé! Brukar göra lite sit-ups och stretch på kvällarna. 🙂
Challenge complete! ✨
Idag hade jag ärende i stan, men istället för att ta bussen som jag brukar (skäms på mig! Men det är så himla bekvämt när man har ändhållplatsen 10 meter från dörren.. >.<) valde jag att cykla. Det är rätt mycket backar, så man jobbar definitivt upp ett flås även om man inte har dålig kondis. Allt som allt blev det en cykeltur på 12 km. Det är väl ändå godkänt?
Inte illa!! & jag tycker att det är helt klart godkänt 😃
Själv ska jag ut och gå nu snart.. återkommer med hur långt;)
Jag har varit ute och gått i en timme, och lyckats hålla mig till 1300 kcal:)
Bra jobbat! :D
#7 Duktigt! :)
Har umgåtts med en kompis idag, så har inte direkt blivit något speciellt mer än lite stretch framför TVn i kanske 30-60 min då jag är så himla stel. :P Får se om man gör något senare.
Vill ni ha lite extra tips och trix, är ni varmt välkomna att besöka http://www.wellnessdownload.se/viktminskning/
=)