Nutribullet - Hälsa och viktnedgång eller?..
På min köksbänk står min nya nutribullet (sök på youtube) och jag har laddat med en massa grönsaker, frukter, bär och jisses vet vad för att kunna juica mig frisk.
När jag lades in i oktober så var en av de saker som höll på att döda mig det faktum att jag var undernärd bortom alla gränser.
Det fick mig att tänka en och två gånger på vad jag äter, för inte hade jag ätit såååå dåligt. Men över en månad med en vit sörja som for rakt in i blodet sade annorlunda.
Nu när jag är ute så ska jag verkligen se till att jag inte hamnar i den situationen igen och om jag tappar några kilon så gör det absolut ingenting 🙂
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Om du har ätit dig till undernäring så kan du alltid titta på olika versioner av sk stenålderskost/paleo. En av hörnstenarna där är att äta så närings-tät kost som möjligt. Alltså så mycket näringsämnen/kcal som möjligt! Jag är själv där och nosar, men har inte startat ännu pga semester etc
Me. Myself & My Sims
Genom att dricka grönsakerna och frukterna så får jag i mig dom i högsta koncentration, sen har vi ju det faktum att om jag försöker äta tex. en banan så har jag ätit och druckit det jag ska på drygt 2 dygn. Det fastnar i ärrvävnaden som blev efter att jag tog bort mitt Vertikal Gastric banding band.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor