Viktminskningskompis sökes i Uppsala!
Tjenahejsan!
Jag är en glad tjej som nyligen flyttat till Uppsala. Letar nu efter en viktminskningskompis, någon att träna med och som jag kan slita i, alt bli sliten i av, när det är dags att röra på sig och fortsätta med sin resa. Jag har cirka 40 kg att gå ned, hade väl tänkt mig att inte följa någon speciell diet så att säga utan helt enkelt skära ned på "skiten" som förpestar mitt liv. Kommer flytta till en ny lägenhet 1/3 och har då planerat att ha en strategi för viktminskningen. Det vore roligt att dela detta med någon! All my friends are skinny bitches. :P
Skämt åsido…mina vänner är oerhört stöttande och motiverande, dock är ingen av dem överviktig. Klart att jag uppskattar deras stöd och engagemang i mitt välmående men det vore ROLIGT att ha någon viktkompis att göra den här resan med tillsammans. Kanske laga mat ihop, dela tips och idéer, gå på träningar ihop…bara….pepp och bra saker liksom.
Så, om du bor i Uppsala och letar efter en kompis att slåss mot kilona med - här är jag! :D
Hej!
Sitter i samma sits och vill gärna ha sällskap på resan. Har du satt igång eller håller du på med flyttkartongerna än?
Jag är motiverad, kan en hel del om träning och mat (har bara varit dålig på att applicera kunskaperna på mig själv) och har som du ca 40 kilo jag vill bli av med. Är med andra ord inte redo att springa milen än på ett tag.
Redo att köra?
Bor inte i Uppsala, men har inte så farligt långt dit. Bor nämligen en bit utanför Stockholm och har inga problem att åka iväg om så fallet blir eller ta emot besök! Har själv många kilon att ta mig ner så vore roligt att hitta fler helt klart! :)
Åh vad roligt! Tycker absolut att vi skulle kunna börja tjöta lite och se var det hela hamnar, superkul att det vore någon som vill haka på! :D
YAY! Ju fler desto bättre! :D
Hallojs! Är nu på väg tillbaka till världen efter magsjuka, blä. Och peppad på att sätta igång igen, jag går på pilates på måndagar och zumba toning på onsdagar, ni kanske vill haka på? Jag har även läst in mig lite på LCHF, har ni ngn erfarenhet av den eller andra kostomläggningar? Har ni kommit igång än? Eller är ni som jag, fast på planeringsstadiet?
Hejsan!
Oj pilates! Var tränar du någonstnas??? Jag håller på med det också nämligen! :D
Haha, själv tänkte jag dra igång med LCHF så fort lönen kommit in på kontot, så om några dagar alltså. Har testat det förut och jag mådde överlägset bäst på den typen av mat. Och när jag mår bra då går det lättare att gå ned i vikt! Kanske vi skulle kunna ses någon dag och få ihop någonting, skulle det kunna vara en idé?
Hej hej!
Jag går på fyrishov tillsammans med en massa goa tanter :) Jag är i sämst form av oss alla (även de som är närmare 80! Det ger hopp för framtiden…).
Tycker absolut vi ska försöka ses.
Maila till C4rb0h1d3@gmail.com så kan vi ta det därifrån.
Du med akalered ifall du har lust!
Hej tjejer! Hur går det för er för viktminskningen? Jag är relativt nyinflyttad i Uppsala och skulle också gärna ha en träningskompis!