Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 495 ggr
[JmH.]1
0

Idag är dagen!

Idag är dagen. Nu tänker jag inte komma med massa ursäkter längre. Jag ska gå ner i vikt och jag började idag. Jag led av depression i 4år och fick en medicin som man gick upp i vikt av. Från att väga 50kg innan medicinen så väger jag nu 85kg. Jag har börjat träna hemma och äter nyttigt och lagom. Jag har en fråga också, jag har massa bristningar över nästan hela kroppen, går dom bort om man går ner i vikt? Med vänlig hälsning, Jennifer.

Fridaaaa
0

Hejja hejja!

Ja jag har hört att medicin (de flesta i alla fall) mot dep brukar göra att man lättare går upp i vikt. Jobbigt värre :/

Bristnignar kan blekas bort med tiden men inte säkert att de går bort nej tyvärr.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JmH.]1
0

#1 Tack så mycket för ditt svar!:)

smurfis
0

Vad roligt att du bestämt dig för att komma igång!

Tyvärr är bristningarna något man får leva med tyvärr. De kan blekas något och bli mer vita men de finns alltid kvar. Det är det enda jag nu avskyr med min kropp men jag försöker lära mig leva med det. För de kommer ju inte försvinna…. Man får försöka acceptera det och istället vara nöjd med att man har en hälsosam kropp som orkar mer. Sen känner man sig ju mer nöjd när man kan köpa kläder i mindre storlekar osv. Fokusera på det positiva!