One Heat
Har klickat hem One Heat (både dag och natt) från fitnessgurun och tänkte höra om någon testat dessa och om ni tycker att de fungerar? Brukar ofta vara ett "för" och ett "mot" läger gällande sådana här preparat. Jag är "för" och är mest ute efter kommentarer gällande om de funkar eller om ni vet bättre alternativ och inte massa anti-piller-prat. :)
Jag har testat olika produkter med nästan samma innehåll som One Heat. Jag har tyvärr ingen bra erfarenhet av någon av dem, har varken sätt resultat eller ökad förbränning/energi. Eftersom att dem främst innehåller medel som inte har några tydliga resultat på människor utan endast på andra djur som tex råttor. Så jag kan tyvärr inte säga något bra om varken One Heat och etc. Kanske är det fel på mig eller så är alla dessa piller bara skit :)
Va synd. Får hoppas att det är olika från person till person. Skulle behöva en liten kick i början för att komma tillbaka till den vikten då jag trivdes som bäst i min kropp :)
Jag blev väldigt pigg av dem, och ja, jag gick ner mycket i vikt, men gick ner precis lika mycket under samma tidsmängd utan dem. Men som sagt, fick en väldig energikick när jag tagit dem, kunde inte sitta still för fem öre. Inget jag skulle köpa igen
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Jag skulle inte köpa piller som hävdar att de bränner fett i hopp om att de skulle vara mirakelpiller. Nästan alla liknande piller har ju en liten beskrivande text att man måste ligga på kaloriunderskott och att man måste träna för att de ska ha någon effekt och då är det kanske så att man bränner lite mer vid träning när man tar "fettförbrännare" eftersom att man oftast svettas mer och ibland orkar mer när man tar tabletterna. Jag använder mig själv ibland av Synephrine Hardcore eftersom att jag svettas betydligt mer och blir av med överflödig vätska på det sättet men känner ändå att tabletterna ibland gör mer skada (halsbränna och illamående, samt att de är dyra) än nytta. Andra kanske har haft andra erfarenheter.. har provat många sorter igenom åren själv.
Jag är har testat de båda när jag var på diet och jag vet faktiskt inte om tabletterna hjälpte så mycket. Vet dock att jag blev väldigt hård i magen av att äta så mycket tabletter.
Jag skulle rekommendera gymgrossistens ripped hardcore istället :) Använder fortfarande dem när jag ska träna, extra koffein kick är inte fel innan ett hårt pass direkt efter jobbet ;)
Pretty wise //
Har hållit på i några dagar nu och märker redan av det där med magen. Tyvärr. Har även sovit riktigt dåligt trots att det står både på hemsidan och på diverse forum att de ska ge bättre sömnkvalitet. Man är väl olika antar jag. Ger det några dagar till och ser om det ordnar upp sig eller om detta helt enkelt inte var för mig. Ska läsa på lite om ripped hardcore, tack för tipset! #5