Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettpersonliga-berättelser
Läst 664 ggr
haikx
1

Mina resa

Jag började för många år sedan att gå upp i vikt och har sedan dess ökat ganska mycket, 135 kg vägde jag på toppen. 

Innan jag var med om en bil olycka så tränade jag 4-6 dagar i veckan minst 1 timme varje gång.  efter olyckan så blev det inte så mycket pga skador och mediciner. 

när jag sedan började igen för att försöka få bort allt som jag gått upp så gick det inte. 

Jag provade VV, Nutrilett, tallriks modellen, ingenting fungerade tyvärr. 

bäst var tallriksmodellen där jag till en början tappade men sen uteblev effekten. 

Efter nu 6 år med olika dieter och kurer samt träning på olika intensitet och olika saker pga att min kropp efterolyckan inte tillåter det jag gjorde innan så har jag hittat en sak som funkar. 

Visalus, Jag har kört ett tag nu och hittills 5 kg ner. 

bra produkter som är laktos och glutenfria och funkar toppen efter som de inte utesluter varken fett, kolhydrater eller protein utan balanserar dessa väl. och har ett fint tränings schema, Sen har jag bra kontakt med den som hjälpte mig hitta detta och han hjälper mig med att hitta rätt sätt att träna på.  

Jag säger inte att detta funkar för alla men för mig gjorde det. Och om det kan hjälpa någon som känner att de provat allt så säg till så kan ni få kontakt till han som hjälper mig.