Går bra nu! :D
Bara 3 kg kvar till målvikten. Aldrig varit överviktig men låg på gränsen till det (enligt BMI, vet att det enbart är riktlinjer, går inte helt efter BMI eftersom det inte går)
Gått ner ca 6 kg nu på 2-3 månader. Allting började gå mycket lättare när jag bytte p-medel samt då i samma veva blev nogare med kosten plus mer motion.
Sega 3 kg som är kvar men ska gå det också 😉
Så i höst blir det att köpa nya jeans då de flesta är förstora. Känns bra att köpa nya pga den anledningen.
Så nu är i princip kärlekshandtaget borta 👍
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Härligt! Grattis! Sista kilona kan vara sega men det är bara att kämpa på. Eller ibland kan det ju också vara så att man blir nöjd lite tidigare än man tror… att kroppen liksom trivs. 🙂
#1 Man vet aldrig, jag vill gärna de sista 3 kg 🙂 Om inte kroppen minskar ändå fast kilorna är kvar 😛
Ibland är det så att kroppen liksom formar om sig trots att vikten i sig är densamma.
Jag har själv ca 3 kg nu som jag vill ha bort och det är lite segt. Men det går om man vill. 😉
#3 Ja man får vara envis 😉
Kollat igenom jeansen, fler än jag trodde som är förstora i midjan nu, så blir att köpa nya nu i höst, men bättre på det hållet för min del än på andra hållet
Härligt!
2,3 av mina 3 kilon har lossnat under veckan så jag är mer än nöjd 😃
#6 Härligt hoppas mina med lossar snart hehe
Inte mycket kvar nu, se om jag är helt nöjd när jag gått ner det allra sista eller om det blir något mer men absolut inte under 58 kg kommer det bli 🙂
Vill fasta till kroppen också.
Vad roligt! :-)
#9 Tack känns bra! 👍
Snart i mål! "Bara" 1-3 kg beroende på. Hoppas det lossar mer nu så det sista försvinner med 😃