Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: bantningsmetoder-och-preparat
Läst 17442 ggr
Elipowe
25

Botanical Slimming Soft Gel / Meizitang

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoho, då var första pillert svallt. Eller ja i morse rättarsagt.

Har länge försökt gå ner i vikt, VV, GI, svälta (eller ja, begränsat med kcal) och mm. Och inget händer. Med VV gick jag ner ca 10 kg, sen stod jag still i 4 mån.

Jag lever ett ganska hälsosamt liv, styrketränar och joggar 1,5 km varannan dag. Jobbar mycket med min hund, har mycket på gång. Dock jagar sockersuget mig och jag verkar aldrig bli mätt (jo, jag är ju mätt, men jag äter mer "bara för jag tycker att lite till skadar nt").

Super slim, hittar man inga kvar, samt Instant slim, känns alldeles för farligt. Biverkningarna verkar icke trevliga. Med Meizitang har jag bara hittat huvudvärk och muntorrhet . Vilket kan förhindras med att man dricker mycket.

Har hittat lite resultat på viktnedgånger, en tjej på youtube har gått ned 12 kg samt en kille från ett annat forum hade minskad ganska bra på sitt fettprocent.

Under intaget av tabletterna får jag inte dricka alkohol och koffein. Man ska även hålla fasta mål och tidpunkter, Även när det gäller att ta pillerna, dem ska tas tidigt på morgon för slippa sömn problem samt att processen ska hållas jämn.

Med vv gick jag ner från 94 kg till 80,5 kg förra året.

Min vikt är idag: 81,7 kg. Och jag är 1,68 m lång. Vilket ger mig en bmi på 19,1. Mitt mål är 65 kg, men delmål är 75 kg innan sommaren är slut. :)

Ska försöka hitta ett mårtband. :)

Elipowe
6

Så här ser pillerna ut.

Innehåller:
Lotus leaf (Folium Nelumbinis):39%
Oriental water plantain ( Rhizoma Alismatis):31%
Cassis seed (Semen Cassias):26%
Starch for pharmaceutical:4%

Elipowe
0

Detta papper skall alltid finnas med varje förpackning för att bevisa att det är äkta vara. Varje tablett är märkt med bokstäverna MZT med hjälp av en laser. Man ska kunna känna rispningen lite och texten ska vara vit.

Användning:
Ta en kapsel om dagen, före eller efter frukosten.
Drick mer vatten, motionera eller gör andra aktiviteter för att hjälpa dig själv att lyckas med viktminskning.
Kapslarna bidrar till att öka fettförbränningen, minska aptiten och sötsuget så att du inte blir lika hungrig, äter mindre och påskyndar viktminskning.

Då börjar min resa i 36 dagar, tänkte skriva här och berätta hur det går ! :D

Elipowe
0

Skall också säga att jag har självklart köpt tabletterna från en säker försäljare.

Mojjan73
0

Önskar dig lycka till och kul att du uppdaterar så vi andra kan se hur det går för dig. :)

[vaargen]
0

Lycka till! En liten dum fråga kanske, men om du springer 1.5km varje dag, varför ökar du inte längden på ditt träningspass också?

Elipowe
0

Jag styrketränar och springer varannan dag. Dagarna där i mellan rider min häst jag oftast. Tyvärr klarar jag inte av pga mina knä att springa mer. Springer jag mer än 1,5 km haltar jag antal dagar efter.  Jag lovar, jag har provat, vilket resulterar att jag inte kan träna alls på en vecka ungefär. :(

Ett typiskt träningspass på gymmet: En uppvärming på Crosstrainern i 10 min = 1,4 km lång sträcka. Styrketränar hela kroppen i ca 50 min. Därefter joggar jag mina 1,5 km i 10km/h hastighet. Allt detta är ett träningspass på 1h 20min.

Mina mått:

Mage i navel höjd: 85 cm Rumpa: 102 cm  Tjockaste delen av låret: 59 cm.

En biverkning har kickat in: Torr i munnen och svettas ganska hyffsat, men det är nog delvis för det är ruskigt varmt idag med! Har legat ut i solen 1½ h, svettet ran av mig, mer än vanligt dock. Men det är runt 30 grader ute!

Dock brukar jag vara väldigt hungrig vid detta laget och känner inget socker sug! JEIHO! :D Lite lätt hungrig för tillfället, så nu ska jag ta ett knäckebröd med kalles randiga ägg innan träningen. Hoho! Känner mig lite sprallig och glad i kroppen, eller är det bara som jag inbillar mig. :o

(Tryckfels nisse var framme när jag skrev bmi:it, menade självklart 29,1. Hade jag varit en 19,1 hade jag nog varit missnöjd att jag vägde så lite!) ;)

Elipowe
0

Jo tack, förbränningen ökar, dagens pass var svettigt, RIKTIGT SVETTIGT! Jag brukar svettas ganska mycket, men det rann av mig. Men det är bara positivt!  Dock har jag druckit massor idag, säkert 2,5L rent vatten, lite torr i munnen och jag har inte kissat ut allt om vi säger så (lång ifrån kissenödig med)! Skumt.

Vågen står på 82 kg nu på kvällen. Lite socker sugen, men mindre än vanligt, fortfarande pigg, men nt lika speedad som innan. Hoppas på kunna somna i natt iallafall.

Detta har jag ungefär ätit idag. Jag är halvt fuskis vegetarian, och laktosintolerant, lite känslig mot mjölkprotein. Äter vid få tillfällen fisk, kaviar, och skaldjur. Äter ägg  Så ni ungefär vet vad jag äter.

Frukost: 2 knäckebröd med Kalles randiga med ägg. + 1 hårdkokt ägg + 1 glas mjölk.  Mellanmål: Frusen isglass. (Gjord på fruktjuice) Lunch: En skål med Soyogurt + wasas müsli. Mellanmål: Ett knäckebröd med kallesrandiga. Middag: Subway veg. bagett. grovt bröd + litet glas cola light. Kvällsmums: Jordgubbar.

Visst jag hade kunnat äta ännu nyttigare, men det är svårt med olika dieter när man både är vegetarian och inte riktigt tål mjölk.

Nu ska jag mumsa på välförtjänade jordgubbar, mums!

Elipowe
0

TÖRSTIG!! :o

Elipowe
0

82,4 kg! - 3hg! (Dock där problemet ligger, jag brukar pendla mellan 82-83kg)

Dock har jag haft ganska svårt att sova på inatt, somnade vid kl1 och vaknade vid kl3, somnade i omgångar igen till kl 06, men jag tror det beror på att jag tog tabletten för sent på morgonen.

Är inte lika törstig och torr i munnen! Känner inga andra biverkningar.

Har aldrig varit såhär pigg på morgonen, det nästa kryper i mig. :)

Elipowe
0

Hmm, skrev fel innan idag. Jag måste lära mig att skriva ordentligt. Tyst Menade att jag vägde 81,4 kg i morse !

Nu har jag cyklat fram och tillbaka till stallet. (= 6km) samt jobbat jobbig häst och sprungit med häst. Så dagens motion är garanterat avklarad. ;)

Nu när jag kom hem vägde jag mig för skojskull, = 80,3 kg!! Dock är magen lite tom. Känner ingen vidare lust att äta eller ett tvång att äta, trots magen känns lite tom och hungrig. Men nu har jag ätit ett ägg och ett knäckebörd med phiadeliphia ost! Samt dricker massa vatten.

Kroppen känns inte lika speedad som igår, idag är jag bara pigg! Dock när jag gör något aktivt, svettas jag ganska mycket. På något sätt känns det som jag svettas mycket mer på dem fettrikaste  ställen. - Rumpan och lår svettas jag mer på, magen, bysten och lite på rygg lite mindre. Sitta rakt upp och ner, svettas jag inte .  :)

Tror dock min vilopuls har ökat något, brukar ligga runt 60-65, men förtillfället är den 72, men pulsen är väldigt varierande, men det känns att kroppen håller ett annat tempo.

Vattnet passerar systemet bättre idag, fast, mycket stannar på vägen! Hmm.

Elipowe
0

**80,8 kg - 6hg? = - 0,9 kg på tre dagar på pillerna.
**

Har sett lite fler resultat på vikt nedgångar, första veckorna ska dem ge en bra fart på viktnedgången, därefter trappas det ner och ger en viktnedgång på 0,5-1kg i veckan. Forsätter man gå ner mycket i vikt (och har en någorlunda normalvikt), ska man sluta med tabletterna.

Jag har sovit ruskigt gott i natt, gick och la mig vid 01.00 och vaknade 07.30 . Inte super pigg, men jag känner mig utvilad! Inte spring i kroppen, utan det känns normalt.

Dock är jag lite förstoppad förtillfället, men har tryckt i mig en fiber tablett. Jag tror jag ätit för lite fiber dessa två sista dagarna. Hmm. Ska äta lite loppfrö till frukosten från och med nu. Får trycka i mig något med mer fiber med under dagens lopp!

Jag återkommer!

Elipowe
0

Detta har inte varit en bra dag, magen har varit tjurig och jobbig. Fibertabletten gjorde så allt fram till ett tiden passerade systemet, och dum nog var jag som nt kände mig hungrig brydde mig nt om att äta något igen. Var inte hungrig vid lunch, så jag drog ut på det och sen åt jag ett äpple vid två tiden. Vilket nt alls gjort min mage glad, förlite mat helt enkelt.

Då går verkligen nt att skippa en måltid med dessa pillerna. Sinnet hunger finns inte, trots magen säger MAT TACK! Tvinga i er mat, på bra tidpunkter, med bra med fiber. Trots man nt är hungrig ät, annars mår ni riktig dåligt senare och får inte i er mat. Bubblig mage och jobbig. Fått i mig en måltid med Pasta carbornara till kvällen, huu, det är jobbigt att äta på tom mage.

Man behöver helt klart mindre mat, (egentligen den mängden man ska äta), den mängden som mängdätare inte är van vid. Så jag kommer garanterat äta små måltider efter detta, och nt ta om. Det behövs inte, helt enkelt!

Så med att jag har ätit förlite idag, kommer nog stå mig dyrt viktmässigt i morgon. Kroppen har garantet slått på svältläge = kroppen kommer hålla hårt det jag har stoppat i munnen idag.

Träningen gick heller inte bra, för jag hade ingen energi. Men crosstrainade lite och lyfte lite tyngder, det fick räcka.

Jag har lärt mig av mina misstag idag. Imorgon och i fortsättningen blir det bra fiber och mat vid rätt tidpunkter. Även om jag nt känner hunger. Även lite loppfrö i morgon yogurten.

Sen tror jag har mensvärk HUA!

[vaargen]
0

*trösta*

Låter verkligen som att du har haft en dålig dag men hoppas att dina åtgärder(se till att äta osv) hjälper.

Men sen, kroppen ställer inte in sig på svält efter en dag så det behöver du inte oroa dig för iallafall :)

Elipowe
0

80,3 kg - 5hg = Total viktminskning: 1,4kg.

Idag mår magen mycket mycket bättre! Bättre än dem första dagarna.  Sovit gott i natt och fått runt 6h sömn, känner mig pigg och fräsch, inte springig som dem första dagarna.

Hmm, idag är det Fredag, ska man äta något gott eller ej? Funderar på köpa mig ett 55g kexchoklad och knappra på. Fast känns lite fel ändå. Eller så delar jag på 55g och äter halva i morgon kväll! Kan funka!

Saknar fortfarande känslan för vilja äta. Inget sockersug och inget i hjärnan på mig som säger "gå och kolla om där är något gott i skafferiet". Men jag har lärt mig mina misstag som sagt. Riktig Frukost, Lunch och Middag.

Nu ska jag göra mig igjorning och fixa stall&häst!

Jag återkommer!

Elipowe
0

80,1 kg = -2hg = Total viktminskning: 1,6kg

Jag mår prima idag, känner lite hunger idag, men inget allvarligt. ;) Kände mig så peppad av att jag är snart under 80kg, så jag drog på 5 växlen idag på gymmet idag. Massa svett rann, den underbara känslan!

Dem skumma svettningarna när jag rör mig finns inte idag. Trots jag tömt hela vårt föråd blev jag nt så svettig. Skit samma! För jag mår skit bra idag! Jag känner mig lättare och smidigare!

Nu ska jag lägga mig i solen, och försöka bli lite brunare. Hoho!

Elipowe
0

79,8 kg = - 3hg = Total viktminskning: 1,9 kg

Jag mår bra idag, lider lite av värmen, men det funkar! Hoppas ni har det lika gott där ute i värmen som jag! :D

Elipowe
0

79,6 kg - 2hg = Total viktminskning: 2,1 kg

Magen är som vanligt igen! Fröna har fått magen att funka som den ska troligtvis! :)

Ska tillägga har jag kör kcalbegränsat. Äter runt 1400 (+-) kcal om dagen, räknar nt in frukt eller grönsaker. Avoccado räknar jag dock. Rör mig dagligen.

När jag når min målvikt tänker jag äta ungefär det samma, fast fler kcal, dock tror jag att jag ska fortsätta undvika socker, känns underbart att inte vara beroende av mat längre. Har provat denna metoden förr, funkade dock inte, men det är kanske pillerna som hjälper? :D

Jag äter inte onödigt socker. Svänger inte på måltider. Känner jag mig nt mätt väntar jag, och ev. äter annat lite senare. Inget av detta har jag klarat innan, jag känner mig grymt motiverad! Sockersuget är borta! Det är en befrielse!

Jag tror inte pillerna hjälper en gå ner i vikt om man trycker i sig en påse chips om dagen och håller fast vid sina gamla rutiner. Det gäller att ändra sin kost och rutiner, annars kommer man bara gå upp allt igen.

Jag tror inte att denna diet funkar med begränast med fiber, tex man bara dricker. Magen behöver verkligen fiber med dessa piller. Och ev. något som håller igång magen (mitt fall valde jag loppfrö).

I morgon är det en vecka på denna diet. Jag återkommer med vikt och mått!

Mojjan73
0

Grattis att det går så bra för dig. :) Det är spännande att följa det här.

Elipowe
0

79,1 kg = - 5hg Totalviktminskning: 2,6 kg

Mage: 83 cm Lår: 57 cm Rumpa: 99 cm

Vilket ger

Vecka 1 - 2,6kg. Magen: - 2 cm Lår: -2 cm Rumpa: - 3 cm.

Jag tror faktiskt jag har tappat en bh storlek. Ska in till stan i morgon och se om en 75F eller 75DD sitter bättre. (brukar annars ha 80F)

Igår blev jag hemskt mycket svettig på träningspasset. Det verkling rann av mig, var nästan lite obehagligt. Men men! Nu ska jag äta klart min frukost, sen blir det att fixa stallet och rida. :)

Elipowe
0

79,3 kg = + 2 hg Totalviktminskning: 2,4 kg

Mög. Dock tror det beror på att i förrigår åt jag väldigt tidigt mitt sista mål och åt inte mycket mer efter kl. 20. Så nog därför magen var extremt tom.  + Min våg är väldig varierande, den kan skifta fler hekto mellan vägningarna, och jag vägde mig bara en gång igår, så egentligen tror jag att jag står på samma som igår!

Men men! Det fixar jag till i morgon. Träningspass ikväll! Samt lite shopping på stan = massa gående! Ska njuta av mitt favoritställes salladsbar mums!

Elipowe
0

79,1 kg = -2hg Totalviktminskning: 2,6kg

Hmm, inte för jag ska låta som jag ska skylla bort mig men vågen är riktigt konstig! Första gången jag vägde mig, vägde jag 79,8 kg, vilket kändes VÄLDIGT mycket för att jag åt inget konstigt igår, rörde mig mycket underdagen och tränade ett lättare pass på kvällen.

Sen vägde jag om mig har fått alla möjliga vikter: 80,2kg , 78.1 kg , 79.0 kg , 79,4 kg , 79,8kg. Så jag nollställde skitet och lämnade den i fred i 5min. Sen stannaden nästan alltid på 79,1 kg.

Så får hoppas på vågen verkligen stämmer. Tror dock jag har minskat en halv cm i midjan sen i tisdags. Men vi får se. Har lite träningsvärk, så, kroppen kanske bär på lite extra slaggprodukter = Mer vikt.

Ska se om jag inte hittar en annan våg med. Obh nordica kan gå och dö.

Nu ska jag iväg och rida. SÅ vi hörs! :)

Elipowe
0

78,9 kg (tror jag) = -2hg Total viktminskning: 2,8kg

Vågen är fortfarande skum. Ett tag stod den på 77,5 kg. Men sen pendla den upp. Och sen pendlade den mellan 78,8 - 79,3 kg. Men oftast 78,9kg, så det får bli dagens vikt!

Tror jag har minskat 1cm på midjan och lår. Fast jag vet inte riktigt. (mätte inte ordentligt)

Hmm, tycker det går segt nu. Men jag håller ut. Det är vid denna tiden jag brukar ge upp, MEN DET SKA FAN HELLER GÖRA DENNA GÅNGEN! :D

[vaargen]
0

Tyvärr så kan man aldrig riktigt lita på vågar eftersom det är väldigt stor skillnad hur du står på dom, men det är ju klart iallafall att du går neråt och hoppas att du inte ger upp! *pepp*

Muii
0

Du är riktigt duktig! :D Kämpa på! :)

Elipowe
0

78,4 kg = - 5hg Total viktminskning: - 3,3 kg

Idag visade bara vågen detta talet och neråt. :D

Dock lite tråkigt, dem hg kommer jag nog gå upp på alkohol i kväll, blää, men ack! Jag ska ha skoj! :D

Elipowe
0

Hoho, lite dagen efter. Men det funkar! Gick tyvärr inte att hålla regeln endast sockerfritt + sprit, blev för mycket free stuff. (Dem bjöd, kunde inte tacka nej. Eller något) Plus jag har inte festat sedan nyår och det kommer troligen inte blir mer denna sommaren i heller så! Jag har varit duktig, så, jag förtjänade den kvällen! :D

Iallafall, lyckades någorlunda hålla kcal på maten nere iallafall, men, alkoholen gjorde garanterat så jag över mitt snitt. Men vägde 79,4 kg nu när jag kom hem på eftermiddagen, vilket brukar vara ungefär det jag ligger på eftermiddagen, så det blir nog + något hekto i morgon.

Lite dum var jag kanske som tog pillerna igår och idag. (Glömde det där med alkoholen) Har faktiskt inte märkt några problem, bara postiva saker, pigg på morgonen och ingen huvudvärk. (!) Dock extremt torr i munnen idag, men det har sina förklaringar. (Alkohol igår + 33 gradersvärme + piller).

Dock hatar magen mig idag, det brukar den göra dagen efter alkohol, men den har pratat jätte mycket och jag är extremt fisig (svullen om magen). Huhu.

Elipowe
0

78,6 kg = + 2hg Total viktminskning: - 3,1 kg

Jag tycker det är en helt okej vikt efter en helg med ganska mycket alkohol och inte så mycket motion! ;)

Tyvärr blir det ingen motion idag, mitt knä är inte på min sida idag. Ont och svullet. Mög knä.

Magen är bättre idag, lite bubblig och bråkig, men helt okej!

Sen måste jag bara säga: "JAG ÄLSKAR MINA SMALARE HANDLEDER, RYGG, LÅR OCH MAGE. JAG ÄLSKAR ATT JAG SNART KAN SE MINA NYCKEL OCH AXELBEN!!" :D :D :D

Elipowe
0

78,1 kg = - 5hg Totalviktminskning: 3,7 kg

Mage: 81½ cm Lår: 56 cm Rumpa: 97 cm

Vilket ger

Vecka 1 - 2,6kg. Magen: - 2 cm Lår: -2 cm Rumpa: - 3 cm

Vecka 2 - 1kg. Magen: - 1½ cm Lår: -1 cm Rumpa: - 2 cm

Elipowe
0

3 kg från delmål 1 - 75kg!

I kväll åker jag iväg på en semester till kusten med familjen. Har alltså ingen vågen. (vad jag vet.) Men har med mig måttbandet. Återkommer med min vikt runt lördag nästa vecka!

Elipowe
0

Semestern funkar väl ganska bra! Blir lite mer mat än vanligt.

Hittade en våg, (såndär manuell, där en nummerplatta snurrar runt) och jag tror den faktiskt står på 77 kg! Midjemåttet tog jag lite snabbt igår, tror det faktiskt är en prick 80cm nu!

Räknar detta dock inte som resultat, med att jag mätte fort och vågen litar jag inte riktigt på!

Elipowe
0

Vikt okänd (Skumma vågen säger 76,5-77kg, litar inte på den)

Mage: 80 cm Lår: 54,5 cm Rumpa: 96,5 cm

Vilket ger

Vecka 3 - Okänt. Magen: -1½cm Lår: -1½ cm Rumpa: - 0,5cm

Osäker på rumpmåttet,  känns lite att minska 0,5 cm, när man miskat större mått dem andra veckorna? Men men. Är lite svullen för tillfället, rödvecka….

Provade dricka en Pepsimax idag (stället hade inget kallt vatten!), och fy tusan vad sött det var huuuu. Nej, jag fortsätter utan socker, jag mår bäst så! :)

Liiniz
0

Oj vad du är duktigSkrattande Kämpa påSkrattande

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Elipowe
0

74,4 kg =  Totalviktminskning: 7,4 kg

Mage: 78½ cm Lår: 54 cm Rumpa: 95 cm

Vilket ger

Vecka 4(&3) - 3,7 kg Magen: -1½cm Lår: -1½ cm Rumpa: - 1½cm

UNDERBART!!

fluffis
0

Delmålet är ju fixat nu. Inte illa!

Muii
0

DU ÄR GRYM!

ronman
0

Jag hittade din "resa" här och den är mycket intressant. Har också provat Meizitang vilket har fungerat bra för mig, de symptom du skrivit om är de samma här;) men man vet ju att det finns en smalare framtid. Säker säljare skriver du har du beställt på "meizitang@hotmail.se" ?

Det funkade bra därifrån iaf.

Lycka till i fortsättningen!

Elipowe
0

Jag har tagit en paus från Meizitang, då jag varit på lan i en hel vecka. Ta pillert på eftermiddagen kändes inte okej! Ska fortsätta utan Meizitang ett tag, se hur det går. Stannar jag helt, så beställer jag hem en omgång till! :)

Nej, jag har inte beställt från den adressen, men ska kolla upp det :D Tack!

Elipowe
0

72,8 kg = - 1,6kg Totalviktminskning: 9 kg

Hittar inte mitt måttband. Återkommer med mått i morgonbitti! :) Enligt mina uträkningar är jag ca 12 kg lättare sedan slutet av maj/ början av juni! OH YES!

Idag kom jag också igång med träningen igen! Muskler har jag tappat, men jag har ändå vilat från träningen i nästa 3 veckor. Dock känns det som jag flyger fram när jag joggade idag, jag känner mig lätt som en fjäder!

Elipowe
0

72,6 kg = - 2hg Totalviktminskning: 9,2 kg

Mage: 75 cm Lår: 52 cm Rumpa: 95 cm

Vilket ger

Vecka 4(&3) - 3,7 kg Magen: -1½cm Lår: -1½ cm Rumpa: - 1½cm

Vecka 5 - 1,6kg
Vecka 6 (+5s mått) - 2hg Magen: -2½cm Lår: -2cm Rumpa: -0cm

Jag skrev inte in måtten på förra veckan, då jag märkte att jag nog mätt fel. Ni vet den där lilla flärpen som är innan själva måttbandet "börjar" har jag nog glömt bort någon gång. Så jag bestämde mig att låta bli att mäta en vecka, och sen mäta rätt. :)

Lite tråkigt nog har jag både gått upp och ner denna veckan. Men idag stod vågen på något riktigt bra, men det får ni veta nästa vecka, då det faktiskt tillhör nästa veckas resultat!

Jessssssica22
0

Hej

Jag letar efter en säljare som säljer detta.

Och vill ha äkta. 

Någon som vet ?

Tacksam för svar

Jessssssica22
0

Hej

Är denna produkt urindrivande kissar av ?

Mojjan73
0

Hur har det gått nu sista tiden? Du fick ju grymma reslutat. :)

Elipowe
0

#40 Jag köpte mina på Vippon! Och nej, jag kissade icke mer!

Elipowe
0

EN uppdate kanske hade sutit fint! Just nu tränar jag bokstavligen röven av mig och bygger massor av muskler. Dock väger jag nu 69,4kg! Och det är helt underbart!

Jag lever på ca 2000 kcal/dagen nu. Rör mig sakta neråt i vikt. Kommer ofta på plattåer. Stod stilla på 70-72kg ganska länge, samt pendlade fram&tillbaka hela tiden. Men nu är jag fast på 69,5 kg, men snart är det väl på g neråt igen!

Målvikten är fortfarande 63 kg. Hoppas på att nå den senast i januari. :)

Ska försöka uppdatera med lite nya mått nästa vecka!

Spongebob
0

Grattis till viktnedgången, det verkar som att du tränar hårt och det är (enligt mig) ett roligt sätt att komma i form på.

Pillrerna är antagligen som andra liknande "mirakelpiller" bara ormolja, alltså bluff. Hoppas du inte betalade för mycket för dom.

Elipowe
0

Hallå där!

Jag här igen.  Tränar inte förtillfället då jag operarades förra veckan. Men nu väger jag runt 67kg! Sakta men säkert. Dock har jag blivit lite slapp med kosten, men ska skärpa till mig imorgon igen!

Jag har nu måtten:

Mage: 72 cm Lår: 50 cm Rumpa: 93 cm

Runt en 38;a i kläder. Och en 29;a i jeans! ;)

Inte så storskillnad ifrån förra nedskrivna mått, men mycket fastare och mer vältränade cm runt midjan!

Nu har jag ungefär tappat  15kg, 13 cm i midjan, 9 cm från lår och rumpa.  Från en storlek 42-44 till 38! 29 i bmi till 23,7! Från en 34 till 29;a i jeans! Jag är ganska nöjd, men lite till ska det bli!

Hoppar nog ev. en ny kur av meizitang efter nyår! 63 kg ska nås innan slutet av mars. För då är det dax att prova balklänning! Ih! Ska försöka få ihop till en väldigt vältränad mag tillsdess ;D

Karmatarerskanise
0

Grattis till din viktnedgång. :)

Catherine36
0

Skulle vilja komma i kontakt med Elipowe för frågor om din viktminskning :-)

MayaHeidari
0

Hej vart kan man köpa dessa tabletter ?

RobinEH
0

Läkemedelsverket har i april 2010 samt i juli 2011 varnat för innehåll av substansen sibutramin i specifikt preparat. Sibutramin är en numer förbjuden läkemedelssubstans med en aptithämmande effekt och påverkar återupptaget av signalsubstanserna serotonin och noradrenalin, till en mindre del även dopamin. Således verkar den likt antidepressiva läkemedel.

Therapeutic Goods Administration, en del av Australiens "Department of Health", har i april 2014 varnat för innehåll av diklofenak (ett NSAID-preparat) och metamizol (ett NSAID-preparat) i "Strong Version Botanical Slimming soft gel capsules" som saluförs av Meizitang. Metamizol återfinns enbart i ett läkemedel för djur i Sverige, samtliga läkemedel för människor med denna substans är numer avregistrerade pga. allvarliga biverkningar däribland organskador.

Dessutom marknadsförs dessa tabletter med totalt skitsnack.

Tråden låses pga återupprepade fynd av illegala substanser i produkter från Meizitang. Invändningar mot detta kan skickas i PM till mig.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Inlägget är låst för nya kommentarer