Ät choklad och gå ner i vikt..
Så började en artikel som intresserade mig mycket!
Om man äter lite choklad då och då är det bättre än att hålla igen och sedan frossa i sig. Jag lärde mig detta idag och frossade tyvärr choklad.. Eller det var ej choklad, det var minst tio feta kakor..
Jag äter under ett speciellt karloribehov och jag tror att jag ätit lika mycket kalorier jag egentligen ska äta!!! Jag mår så dåligt..
På gymmet knäckte jag också ryggen när jag gjorde armhävningar, jättekul. Så jag kan inte träna bort det.
Har någon en ide på hur jag kan träna utan att 'använda sig av ryggen'? Alltså promenera är så trist, har ni någon ide på vad jag kan göra?
/äckligt anonym.

Du har skrivit femtioelva inlägg om att du vill gå ner i vikt, fast du inte alls är överviktig, och du verkar inte vilja acceptera att det inte funkar att "träna" för att minska i vikt - om det nu vore så att du verkligen behövde.
Du är än så länge ett barn, och du ska inte hålla på med bantning och överdriven träning och framför allt inte fundera över att minska i vikt. Däremot kan det tänkas att du behöver hjälp för att komma ifrån dina tvångstankar om vikten.