Träning med Crosstrainer
Hej på er🙂
Idag köpte jag en Crosstrainer som jag ska börja träna på när det är lite ruskigt ute.
Vad har ni för erfarenheter av Crosstrainers? var det bra träning och gick ni ner något i vikt?
Crosstrainer är något av det bästa du kan träna, ifall du vill gå ner i vikt och samtidigt bygga muskler. Kör 1 pass om dagen som är 60 min långt. Ät rätt, drick vatten. Då kommer du älska vad din maskin kommer göra med dig.
Det lät ju toppen om man skulle orka 60min varje dag 👍börjar nog lite lugnare i början med 4ggr i veckan eller något sånt 🙂
Jag trivs jättebra med min crosstrainer. Bra att träna på när det är för regnigt eller kallt osv ute.
Lycka till!
Körde första passet med min Crosstrainer här hemma och det var sjukt jobbigt första kvarten men sen kändes det riktigt bra, körde 40 min samtidigt som jag tittade på en serie på tvn :)

Hahahahaha va?? 60 minuter, nja jag skulle nog börja lite lugnare tempo,, annars skulle jag lessna tokfort.. det får inte bli för jobbigt i början…
//L
Jag kör i 40 min och första gången var det jättekämpigt men nu går det prima att köra 40 min i sträck, kan rekommendera crosstrainer 👍
Brukar köra intervaller och även köra lite åt "fel håll" för att komma åt andra musklergrupper. Kör dock mest crossen som uppvärmning.
Pretty wise //