RunKeeper
Är det någon som använder Runkeeper och vet hur man slår på kaloriräkningen? Jag brukar alltid använda Endomondo annars.

När jag skaffade min var den på automatiskt.
kollat bland inställningarna?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tycker jag har kollat igenom hela appen men kan inte hitta något om det. :O
#2 Ja det är mer märkligt 😮
Har du angett dina mått i de personliga inställningarna. Lägnd, vikt, ålder och kön? Sen räknar den det automatiskt… Jag tycker det är lättare att hitta inställningarna på datorn så jag loggar in där för att ändra uppgifter.
Än så länge är jag inte speciellt imponerad av RunKeeper.
Första dagen fick jag som sagt inte kaloriräkningen att fungera.
Andra dagen kunde jag inte ens logga in.
Tredje dagen kunde jag återigen logga in men alla mina inställningar var borta. Ställer in allt igen och ser verkligen till denna gången att jag inte glömmer fylla i något. Men den räknade fortfarande inga kalorier.
Idag är fjärde dagen och antagligen sista försöket. Ingen annan som har dessa problem?
#5 Aldrig haft dem problemen. "Enda" problmet jag haft är att den pausat sig själv under promenad men inget annat
Ta bort den och ladda ner igen om du inte gjort de innan :)
Har runkeeper för iphone och den har alltid funkat helt klockrent. Verkar vara något bugg med den versionen du har för det har verkligen alltid funkat perfekt för mig.
Att den inte räknar kalorier beror på att du inte fyllt i uppgifter om längd, vikt etc.
Pretty wise //